Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Janna H.rinta on kyllä härskein tietämäni julkisuustyrkky!
Janna H.rinta on kyllä hävyttömim tietämäni julkisuustyrkky!
Yhä edelleen täällä luetellaan flopeiksi artisteja joista itse ei pidä. Esim. Cheek ei ole floppi. Ilkka Jääskeläinen oli floppi. Idolsin voitto, levytyssopimus jne muttei ikinä kuultu herrasta pihaustakaan. Kuten ei monesta muustakaan jollotuskilpailun voittajasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaija k[
/quote]
Ja taas vajaaälyinen kommentoija joka ei tiedä mitä sivistyssana "floppi" tarkoittaa. Kaija myi just 2x Hartsun täyteen marraskuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Eveliina.
Vuoden 2018 Naisartistiksi valittu Emma-gaalassa ja striimikuningatar. Ei siis floppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tanssinut "Made in Heavenin" tahdissa poikkikseni kanssa viime yön... Ihanaa & seksikästä uutta Jenniä...
Samaa mieltä mutta tässä kysyttiin kuka on floppi. Jenni ei ole koskaan ollut eikä ole floppi.
Jenni Vartiainen on floppi ainoastaan tämän palstan mammojen mielestä. Muualla erittäin suosittu ellei suosituin naisartisti Suomessa Kaija Koon ohella.
Leo näyttää floppaavan huolimatta kovasta mediapanostuksesta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Leo näyttää floppaavan huolimatta kovasta mediapanostuksesta huolimatta?
Kyllä. Eikä siinä auta edes Leppilammen exä Maryam. Itselleni tulee tuosta mieleen aina Emmagaalan sikamainen käytös "Vitttu-Leolta".
Ja Leon broidi on Tuure Kilpeläinen.
Piiri pieni pyörii, aina samat naamat siinä hyörii ; ) Jos on siinä piirissä, on lähes mahdotonta flopata ainakin mitä medianäkyvyyteen tulee. Se, mistä kansa oikeasti tykkää, on sitten ihan eri asia.
Leo on kyllä mielenkiintoinen tapaus. Hurja panostus mieheen eikä todella varmaankaan vähiten menestyneen veljen ansiosta. Nykyään näyttää käyvän niin, että huono live-esiintyminen tv.ssä pilaa artistin uraa eniten ja sen jälkeen saattaa käydä niin, että ko. henkilö kiinnostaa enää skandaali- tai vastaavissa lööpeissä. Media on tänä päivänä todella nälkäinen ja sen suhteen on oltava tarkkana uran alusta saakka. Parasta on, jos nousee hitaasti julkisuuteen ja oppii matkan varrella pettymyksistään. Suora pääsy lööppeihin voi ruokkia itsetuntoa väärällä tavalla eikä harjaannuta pettymyksiin.
Anna Abreu!! Virittelee vähän sitä sun tätä ja vaihtelee ja muuntelee tyyliään ja esiintymiskieltä, mutta ei vaan onnistu olemaan karismaattinen, kiinnostava tai luomaan yhden yhtä hittiä.
Samaa mieltä mutta tässä kysyttiin kuka on floppi. Jenni ei ole koskaan ollut eikä ole floppi.