Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Paljon mielestäni tuolla mainittin hyviä laulajia mitkä eivät muka laula hyvin? Mutta Jarkko Ahola ainaki laulaa hyvin.Tervesiä vaan veljen pojalle en halua häntä mainostaa oon vaan niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Evelina ja Maija Vilkkumaa.
Unohdin perustella: Aivan järkyttävä ääni molemmilla, eikä yhtään hyvää biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mielestäni tuolla mainittin hyviä laulajia mitkä eivät muka laula hyvin? Mutta Jarkko Ahola ainaki laulaa hyvin.Tervesiä vaan veljen pojalle en halua häntä mainostaa oon vaan niin hyvä.
Jarkko Aholahan kuuluu lähinnä päinvataiselle listalle: ei juurikaan näy ja menetyy silti loistavasti. otain hartwallin areenakeikkoa kyllä mainostetaan, mutta muutoin ei mediassa näy. Radiosittoa ansaitsisi paljon enemmän ja telkkarin muiikkiohjelmissa voisi piipahtaa useammin kuin kerran kolmesa vuodessa. Eli on yleisönsä ja levymyynnin suhteen juhatapio-luokan ykkösriviä muttei näy usein missään.
Janna Hurmerinta. Ei esiinny tänä kesänä edes Tikkurila-festivaalilla vaikka on kotoisin Tiksistä.
Vierailija kirjoitti:
PEUKUT PYSTYYN SAARALLE!!! Saara EI ole floppi!!
Eipä :D
Antti Tuisku, ehdottomasti. Konsertit menee aukomalla suuta ja loikkimalla taustatanssijoiden kanssa, muutenkin visuaalinen image on konserteissa tärkein eli pikemminkin kyseessä on performanssi kuin konsertti.
Vierailija kirjoitti:
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Ap, se mitä sä et nyt tajua on se ettei taidoilla ja medianäkyvyydellä ole mitään tekemistä keskenään. Medianäkyvyys ei ole mikään mittari, mutta levymyynti- ja keikkatulot ovat. Sulle sanoisin että ei jatkoon.
Mä saan tästä paskamyrskyn niskaani, mutta Alma ei taida olla edelleenkään tehnyt kuin muutaman hassun biisin? Onko levyä tullut vieläkään? Enkä pidä mitenkään erikoisena. Sanokaa kateelliseksi jos haluatte, ihan sama. Olen silti tätä mieltä.