Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Katriina Honkanen karmea hönkäilevä tasapaksu ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI-flopeista puheenollen: kuulin pari päivää sitten Jennin "Turvasanan". Biisihän sananmukaisesti TIHKUU EROTIIKKAA...
Vthuile sinä vaan, mutta Jennin biisi vaan porskuttaa suoratoistoissa ja radiossa. Ja Jennin rahat kertyy toisin kuin sinulla.
...ja mitenkähän tääkin jänkhäjoonas saatais oppimaan lukemaan? Jos joku kirjoittaa "EI-floppi", se merkkaa KEHUA, KIITOSTA, ARVOSTUSTA jne. Voi elämän kevät!!
Aina kun tällä palstalla puhutaan Jenni Vartiaisesta, kyseessä on v*ttuilu, haukkuminen, vihaaminen tai halveksinta. Ei siis missään nimessä aito kehu!!!! Että elämän keväät itsellesi vaan.
Wow. Tää ihminen RAKASTAA Jenniä!!
Nykypäivänä radiosoittojen määrä ei kerro artistin suosiota. Radiosoitot tehdään soittolistojen mukaan ja niille pääsee levy-yhtiöiden rahoilla. Radiosoittojen määrä tosin saattaa lisätä latausten määrää, koska ihmisillä on näin ollen vähemmän mielikuvia uudesta musiikista.
Muistan vuosien takaa, kun radiotoimittaja (Tuija Pehkonen) hehkutti ylivuotavasti Jenni Vartiaista. Perusteena oli, että hän on Suomen kaunein laulaja. Eli tässä tapauksessa luotiin positiivisia mielleyhtymiä laulaan urasta pelkän ulkonäön vuoksi. Eikö samalla perusteella jonkin toisen laulajan pitäisi olla erityisen hyvä jos hänellä on suuret tissit esillä? Suurten rintojen esilletuontihan on perinteisesti tarkoittanut samaa kuin huono laulaja.
Jos Vartiaisen taitoja laulajana arvioidaan niin kysehän on pitkälti makuasioista. Nykyäänhän ei ole tarkkoja kriteereitä laulamisen "mallisuorituksesta", kuten Olavi Virran aikoina. Itse pidän hänen äänensävyään erittäin kylmänä, kappaleita ja sovituksia erittäin pinnallisina. Varsinaisia koukkuja en noista löydä.
Jenni Vartiainen on tuote, joka on luotu imago ja ulkonäkö edellä.
Tässä jankataan radiosoittojen määrästä. Miten sitten selität YouTubessa Jennin videoita katsomassa käyntien määrän? ; )
Edellinen katkera mamma ei taaskaan ymmärrä ettei FLOPPI ole mielipidekysymys. Jennin aiemmat levyt ovat Suomen myydyimpiä, Turvasana striimasi kultaa parissa viikossa, sen videota on tosiaan katsottu yli puoli miljoonaa kertaa kuukaudessa. Ura huipulla kestänyt jo lähes 10 vuotta ja sallii 2-3 vuoden tauotkin joilta palaa aina huipulle. Tällainen laulaja EI OLE FLOPPI vain sen takia, että av-mammat häntä vihaa ja halveksii!
Mulle tulee mieleen Matti Nykänen ja Antti Tuisku on aika ällö esiintyjä...
Humppa kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Matti Nykänen ja Antti Tuisku on aika ällö esiintyjä...
Mulla alkaa nyt keittää yli!!!! Miten voi olla niin tyhmää jengiä kuin av-mammat?? Matti Nykänen ei ole edes laulaja. Antti Tuisku ei ole floppi vaan Suomen suosituin poptähti, vaikka kyseisen mamman mielestä onkin "ällö". Jos ette edes ymmärrä mitä "floppi" tarkoittaa voitteko ystävällisesti jättää kommentoimatta, please?
Laura Närhihän on nousussa, mutta olenko ainoa, jonka mielestä hänen uutuusbiisinsä (en muista sen nimeä, mikä onkin kuvaavaa) on jollain lailla löysä? Ponneton, siis.
Miksi kutsutte Diandraa flopiksi? 2 albumia kolmesta ( kolmas joululevy eli ei vaan myy muulloin kun jouluna ) myyneet ainakin kultaa ja joulukiertue oli menestys. Muutenkin hänen omilla biiseillään on jo ainoastaan Spotifyssä yli 13 miljoonaa kuuntelukertaa ja päälle vielä hänen ja räppäreiden yhteistyöbiisit. Eli en lähtisi kutsumaan häntä ainakaan kaupalliseksi flopiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutte Diandraa flopiksi? 2 albumia kolmesta ( kolmas joululevy eli ei vaan myy muulloin kun jouluna ) myyneet ainakin kultaa ja joulukiertue oli menestys. Muutenkin hänen omilla biiseillään on jo ainoastaan Spotifyssä yli 13 miljoonaa kuuntelukertaa ja päälle vielä hänen ja räppäreiden yhteistyöbiisit. Eli en lähtisi kutsumaan häntä ainakaan kaupalliseksi flopiksi.
13 miljoonaa kuuntelua ei ole vuosien aikana hirveä määrä striimauksia. Nää nuorisosuosikit kun saa usein hiteillä jo yli 5 miljoonaa striimausta per biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 miljoonaa kuuntelua ei ole vuosien aikana hirveä määrä striimauksia. Nää nuorisosuosikit kun saa usein hiteillä jo yli 5 miljoonaa striimausta per biisi.
Juu, mutta Diandra ei silti ole floppi. Esim Paha Poika-kappaleella lähes 6 miljoonaa striimausta ja kahdella hänen uusimalla singellään on jo kaksi miljoonaa kuuntelua yhteensä. Eihän se kovin paljoa ole verrattuna näihin Lindemaneihin ja Sanneihin, mutta jos miljoonia striimaa biisit niin floppi ei ole. Miksi täällä ei esimerkiksi mainita Irinaa, Maija Vilkkumaata, Jukka Poikaa, Jonna Tervomaata, Yötä tai Eriniä yms. " menestyneitä " artisetja kenen uusimmilla tuotoksilla / albumeilla on kymmenen kertaa vähemmän striimejä kuin vaikka Diandralla.
Tulee heti useampi mieleen. Jannasta ja janika B on naistenlehdis juttua mutta en tiedä yhtään biisiä heidän esittämää:( biisit ei ainakaan jää mieleen. Diandra tulee hyvänä kolmosena. Kaunis ääni mut en tiedä yhtään hänen biisiä! Sopisi jonkun nimekkään tähden taustalaulajaksi mut ei päätähdeksi. Itseasiassa nämä kaikki kolme ovat taustalaulajia...
Vierailija kirjoitti:
Janna Hurmerinta. Yäk, puiseva ja ei-samaistuttava. Yhden biisin tähdenlento.
heti ensimmäisenä täysin oikea vastaus!!! Soi radiossa varmasti vain vanhempiansa suhteiden takia. Videonkin jopa ohjasi Aku Louhimies, videon jota kukaan ei ole edes katsonut. Tuskin säveltää itse, tuskin sanoittaa itse, laulajanakin huono. Kaikki muut täällä luetellut artistit Antti Tuiskusta Cheekkiin sentään saa faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin alkaa olla jo aika vanha juttu.
Taitaa olla ura ohi, kun pitää mennä Vain Elämään tyrkyttämään itseään...
taitaa se ura vasta alkaa, come on myöntököö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heti ensimmäisenä täysin oikea vastaus!!! Soi radiossa varmasti vain vanhempiansa suhteiden takia. Videonkin jopa ohjasi Aku Louhimies, videon jota kukaan ei ole edes katsonut. Tuskin säveltää itse, tuskin sanoittaa itse, laulajanakin huono. Kaikki muut täällä luetellut artistit Antti Tuiskusta Cheekkiin sentään saa faneja.
Olet väärässä. Janna tekee itse omat biisinsä:
Lopettakaa nyt jo se Antti Tuiskun kirjottaiminen. Onk floppi kuin on ollut 100viikkoa suomen myydyimpien albumien listalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Janna tekee itse omat biisinsä:
Okei, anteeksi
tää on hauska ketju katsoa mistä mammat ei pidä, kukaan tuskin täällä on itse säveltänyt/sanoittanut. No okei ehkä joku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta Diandra ei silti ole floppi. Esim Paha Poika-kappaleella lähes 6 miljoonaa striimausta ja kahdella hänen uusimalla singellään on jo kaksi miljoonaa kuuntelua yhteensä. Eihän se kovin paljoa ole verrattuna näihin Lindemaneihin ja Sanneihin, mutta jos miljoonia striimaa biisit niin floppi ei ole. Miksi täällä ei esimerkiksi mainita Irinaa, Maija Vilkkumaata, Jukka Poikaa, Jonna Tervomaata, Yötä tai Eriniä yms. " menestyneitä " artisetja kenen uusimmilla tuotoksilla / albumeilla on kymmenen kertaa vähemmän striimejä kuin vaikka Diandralla.
Ei hän nyt ihan floppi ole, kun musakuvioilla ilmeisesti yhä elättää itsensä. Mutta ei hänellä ole vielä kertaakaan henkilökohtanen sooloura lähteny täysillä käyntiin verrattuna maan suosituimpiin poptähtiin. Paha poika herätti jo toivon, mutta siihen se nousukiito toistaseksi jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän nyt ihan floppi ole, kun musakuvioilla ilmeisesti yhä elättää itsensä. Mutta ei hänellä ole vielä kertaakaan henkilökohtanen sooloura lähteny täysillä käyntiin verrattuna maan suosituimpiin poptähtiin. Paha poika herätti jo toivon, mutta siihen se nousukiito toistaseksi jäi.
Keikkakalenterikin (paikat) kertoo, ettei siellä suuren suosion allonharjalla varsinaisesti ratsasteta.
http://www.rahinalive.com/portfolio/diandra/
En ymmärrä miten tuolle Diandralle ei vaan oo löydetty sellasta sopivaa musiikillista tyyliä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt jo se Antti Tuiskun kirjottaiminen. Onk floppi kuin on ollut 100viikkoa suomen myydyimpien albumien listalla
Av-mammat ovat yksinkertaisia olentoja eli tyhmyys ja junttius ovat konsentroituneet tänne. He eivät raukat edes tiedä, mitä sivistyssana "floppi" tarkoittaa: heidän mielestään se tarkoittaa henkilöä josta he eivät pidä :) Naurettavaa hölmöilyä.
Tässä jankataan radiosoittojen määrästä. Miten sitten selität YouTubessa Jennin videoita katsomassa käyntien määrän? ; )