Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen Jälkiviisaat: Mari Rantasilan käytös ala-arvoista

Vierailija
19.08.2016 |

Voi tsiisös, että on rasittava ämmä, en voisi olla samassa huoneessa varmaan puolta tuntia tuon naisen kanssa.
Uskomattoman huonoa käyttäytymistä tv-lähetyksessä ja mielipiteet tuosta Sannin videosta myös erittäin outoja kyllä....

(Ei sen puoleen että fanittaisin erityisesti Matti Apustakaan kyllä...)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mielestäni ihminen voi kyllä olla mitä mieltä haluaa mutta mielipide pitäisi osata perustella ja kuunnella myös toisia mielipiteitä. Rantasila ei osaa kumpaakaan vaan huutaa toisten päälle ja perustelut on luokkaa "joo joo, mut tää on eri asia..."

Vierailija
2/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekeskeisen oloinen: minä, minä, minä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meinas mennä aamukahvi väärään kurkkuun..mitä sontaa. Todella rasittava.

Vierailija
4/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se ollut ärsyttävä virnuilija. Mitä se oikein tekee tuossa ohjelmassa? Eikö tosiaan muka löytyisi parempaa henkilöä?

Vierailija
5/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ihan samaa. Jatkuvaa huutoa "ootko sä nähny sen? Ootko sä? No niin! Mä oon nähny ja teillä ei oo oikeutta sanoo mitään siitä!!"

On harmillista, että jälkiviisaissa ei enää ole sellaista asiallista vuoropuhelevaa keskustelua, vaan se on lähtenyt tuohon huutoväittelyyn. Se oli ennen yksi lemppareistani noissa jälkijutuissa Aamu-tv:ssä.

Vierailija
6/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kiekumista kyllä.

Vierailija
7/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää, ettei hän osaa antaa toisten puhua loppuun. Ei haittaa vaikka olisin eri mieltä asioista, mutta jos keskustelu on vain sellaista toisten puheitten päälle huutamista, niin sitä ei ole viihdyttävä kuunnella. Lisäksi hänen perustelut ovat joskus hieman ontuvia.

Vierailija
8/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ikävää, ettei hän osaa antaa toisten puhua loppuun. Ei haittaa vaikka olisin eri mieltä asioista, mutta jos keskustelu on vain sellaista toisten puheitten päälle huutamista, niin sitä ei ole viihdyttävä kuunnella. Lisäksi hänen perustelut ovat joskus hieman ontuvia.

En enää ihmettele että Kotikadun Teemulla meni bänät sen kanssa.... :)

Vierailija
9/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa tuota Jälkiviisaita muutenkaan jaksaa katsoa. Käytännössä tavisten puolivillaista analyysiä, meillä töissä kahvipöydässäkin tiedetään asioista enemmän.

Vierailija
10/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ihan samaa. Jatkuvaa huutoa "ootko sä nähny sen? Ootko sä? No niin! Mä oon nähny ja teillä ei oo oikeutta sanoo mitään siitä!!"

On harmillista, että jälkiviisaissa ei enää ole sellaista asiallista vuoropuhelevaa keskustelua, vaan se on lähtenyt tuohon huutoväittelyyn. Se oli ennen yksi lemppareistani noissa jälkijutuissa Aamu-tv:ssä.

Jälkiviisaat oli ihan huippu silloin kun siinä oli Ritva Santavuori ja Claes Andersson.

Alaspäin on menty tassossa ja paljon.

Vierailija
11/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta Marin ei annettu puhua loppuun. Katsokaahan uudelleen.

Vierailija
12/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Rantasila taas tunkenut itsensä jälkiviisaisiin kiljumaan? Eipä tarvitsekaan katsoa tänään, vaikka olin niin suunnitellut.

Muistaako kukaan sitä Rantasilan masturbointilaulua ja -videota, jolla hän "järkytti" ja "hätkähdytti" silloin nuorempana laulajan uraa yrittäessään? Myötähäpeää.

Vierailija
13/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että liiallinen YLEn ohjelmien katselu mädättää aivot.

Vierailija
14/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisaat oli ihan huippu silloin kun siinä oli Ritva Santavuori ja Claes Andersson.

Alaspäin on menty tassossa ja paljon.

Ritva ja Claesin jälkeenkin on ollut joitakin ihan hyviä keskustelijoita mutta nykyisin on mennyt huonoksi. Ensimmäisenä pitäisi heittää ulos ohjelmasta tuo Rantasila.

Tuo EK:n nainen ei ole niin kovin paha tapaus vaikka onkin EK:sta.... :)

Vierailija
15/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että hän lopettaisi puhumista koskaan, jollei häntä pakotettaisi keskeyttämään?

Vierailija
16/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että hän lopettaisi puhumista koskaan, jollei häntä pakotettaisi keskeyttämään?

Kyllä se varmaan kevyesti 15 minuuttia puhuisi yhtä soittoa eli sen mitä tuo ohjelma kestää. 

Vierailija
17/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apunenhan tuolla törkein oli. Oksettava hyypiö!

Vierailija
18/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilla on tosi asiallisia kommentteja ja hän puhuu todella intohimoisesti ja ehkä myös vähän kälättää joo.... mutta siis... En mä nyt tiedä kuinka ärsyttävä hän oli. Ehkä sitten, jos hänen mielipiteet poikkeaisivat omistani. Minä koin vain, että hän puhui todella kiihkeästi verrattuna muihin ympäripyöreisiin "poliitikkotyyppeihin". Että niin.. kuka tässä nyt oli ärsyttävä...

Vierailija
19/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopas itsekin uudestaan. Marihan se keskeytti toisten lauseet heti heidän sanottuaan vasta muutaman sanan. Toiset yritti aloittaa puhumaan, Mari huutaa päälle. Hänhän se tässä ei antanut toisten puhua loppuun. 🙄

Vierailija
20/59 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopellejä ymmärtävät vain ja ainoastaan heidän lajikumppaninsa, ja hekin pelkästään aatteen ylläpitämästä sokeasta säälistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä