Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En onnistu virtsanäytteen antamisessa

Ahdistunut
19.08.2016 |

Neuvola odottaa virtsanäytettä, mutta epäonnistuin siinä kuten olin pelännytkin. En saanut yöllä unta kun stressasin tätä. Olis pitänyt rikkoa sääntöjä ja ottaa alkuvirtsa siihen, koska mulle käy aina niin että kun yritän ottaa keskivirtsaa, suihku keskeytyy vaikka ei sais ja sitten lopputulos on liian vähän pissaa purkissa. Tuntuu, että olis vielä pissaa rakossa mutta ei se tahdo tulla ulos kun on suorituspaineita. Lisäksi en osu siihen purkkiin, siitä tulee aina pissainen. Hirvittää jo etukäteen kun siellä neuvolassa täytyy joka kerta pissata purkkiin. Mä en vain onnistu siinä kertakaikkiaan. Ei se ymmärtänyt yhtään kun yritin selittää, ettei se välttämättä onnistu. Mitä ne tekee jos mitään virtsanäytteitä ei saada otetuksi? Abortin? Lastensuojeluilmoituksen? Mä en jaksa enää edes yrittää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta sain neuvolasta liuskat kotiin ja testasin itse niillä sen proteiinin ja glukoosin. Liuskan kastoin virtsasuihkuun. Purkin kyljessä oli värejä joihin piti verrata liuskan väriä. Neuvolassa kerroin oliko mitään.

Problem solved.

t: ap

Vierailija
42/46 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä sanoin tästä vaivasta jo ekalla kerralla neuvolassa ja siellä se täti sanoi vain, että: " Miksei onnistu? " En osannut sanoa siihen oikein mitään. Siitä alkoi hirveät paineet. Ei sais stressata yhtään, ja stressaan nyt sitten tätä. Ehkä mä pyydän sieltä labrasta jätesäkillisen niitä näytepurkkeja ja kokeilen joka aamu onnistuuko. Mua myös ahdistaa se piikki mikä siinä purkissa on. Pelkkä piikin näkeminen alkaa huimata mua. En tiedä miten selviän sitten kun lapselle annetaan rokotuksia ja mun täytyy pitää sitä sylissä ja olla turvana kun oon itse ihan paniikin vallassa. Synnytystä en pelkää, uskon että joudun shokkiin ja se menee siinä.

Ole enemmän huolissasi kaikesta muusta mistä voit lapsen kanssa ahdistua. Niitä asioita on paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mä yritin tänään ottaa KOTONA sitä näytettä ja epäonnistuin. Sitä tulee liian vähän purkkiin, enkä saa itseäni pakotettua pissaamaan enempää. Painelin vatsaa virtsarakon kohdalta, yritin saada sitä näytettä lattialla. Ei onnistunut. Sitten noin puolen tunnin päästä menin pissalle ja kesti varmaan 10min saada pissattua ilman sitä purkkia. Se ei vain onnistu. Ei ole kyse mukavuudesta, se pissa ei vain tule. Se vähä mikä tulee, tulee tipoittain eli ei tule kunnollista suihkua. Siksi osa valuu ohi. Yritin myös painaa sen purkin tiiviisti alapäätä vasten, että saisin ne vähätkin talteen mutta ei sitä tullut kuin ehkä 5 milliä siihen purkkiin. Neuvolassa se nyt ei ainakaan onnistu kun joku odottaa että suoriutuisin. Vesihanakaan ei auta. Ahdistun tosi pahasti. Sama juttu ollut joskus kun olen saanut muuten ahdistusta ennen raskautta: Yksi oire on, etten saa pissattua vaikka pissattaa. Ainut mikä siihen auttaa on rauhoittava lääke, mutta en halua syödä rauhoittavia lääkkeitä ettei vauvalle käy mitään. En halua ylipäätään syödä niitä ellei ole aivan pakko ( = paha hengenahdistus, sydän hakkaa tuhatta ja sataa, ei saa syötyä ). -ap

5 millilitraa on ihan riittävä määrä liuskatestiin. 

Vierailija
44/46 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti lapsellinen virtsaumpi kirjoitti:

Lopulta sain neuvolasta liuskat kotiin ja testasin itse niillä sen proteiinin ja glukoosin. Liuskan kastoin virtsasuihkuun. Purkin kyljessä oli värejä joihin piti verrata liuskan väriä. Neuvolassa kerroin oliko mitään.

Problem solved.

t: ap

Miten synnytys meni, ap?

Vierailija
45/46 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katetrointi? Se vasta onkin mukavaa.

Vierailija
46/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset