Olenko ainoa, jonka mielestä Alexan kirjan sommittelu on outo
Ihan kuin painokone olisi heittänyt tekstit väärään kohtaan, kun alkavat kuvien päältä. Vaikka varmasti se on tarkoituksellista.
Kommentit (26)
"Täydellisempää kirjaa saa hakea." Ei jumantsukka, mä toivon todella ettei mun tytär sano noin mistään höpökirjasta. Maailmassa on tuhansittain täydellisiä kirjoja, tietokirjoja, kaunokirjallisuutta jne. Tämä ei kuulu niihin. Tytöt ja naiset lukekaa! Lukekaa Finlandia-voittajia, feminististä kirjallisuutta, Nobel-palkittuja, venäläisiä klassikoita, ym ym.
Vierailijaa taitaa kyrpiä ja pahasti jokin. .taitaa olla kovin kateellinen Alexalle ja hänen kirjalleen ;D
Antaa aikaa ja ajatuksia noinkin paljon sille :) varmaan löytyy häneltä kirja jo kotoa ;)
Vierailija kirjoitti:
Olipa pepeunnuolentaa toi postaus, sekä hulvattomat kuvat: kynttilä taljan päällä ja tyhjä kahvikuppi tarjottimella :D
typo pepeu = pepun :D
Jaahas, jotakuta otti tunteisiin tämä keskustelu aamulla klo 8-9 välillä niin, että piti lähettää samanhenkiset kommentit kolmella eri nimimerkillä. Älä huoli, ei kukaan ole viemässä sulta Alexa-raamattuasi pois. Saat pitää sen ihan itse.
Onhan se vähän, mutta hieno saavutus anygay
Tällä nimimerkki: vierailijalla" ei näytä olevan omaa elämää ollenkaan.. Seurailee kumminkin näitä naurettavinaan pitämiä blogeja.. Kuulostaa aika ristiriitaiselta :D Kai sinulla olisi parempaakin tekemistä kun lukea näitä juttuja ja nähdä vielä vaivaa ja tulla niistä tänne kirjoittelemaan ;) Teepäs oma blogi..mikä on maailman paras, linkitä se tänne.. ja katsotaan mitä pidetään siitä ;)