Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettänyt useasti...

Vierailija
18.08.2016 |

...mutta yhdestä kännijutusta en ole kertonut kumppanille. Muuten kumppani tietää miten petollinen olen ollut kun olen kertonut.

Asia johtui tietyistä syistä suhteessamme. Se ei myöskään aiemmin vaivannut, vaikka siitä on aikaa.

En tiedä pitäisikö kertoa vai antaa vain syyllisyyden kalvaa kun pelkään ettei siitä tulisi vain eroa vaan hajottaisin kumppanini.

Yritän nyt todella muuttaa tapani, mutta pitäisikö siis kertoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta melkoinen lortto olet.. miten olet onnistunut pitämään miehesi?

Vierailija
2/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, mutta kadun typeriä tekojani ja haluan muuttua. Voiko olla mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna en kertoisi. Olet kuitenkin ollut rehellinen ja miehesi tietää pettämisistä, jos nyt olet jättänyt kertomatta yhdestä hairahduksesta, ei sillä ole juurikaan väliä. Hajottaa vaan kumppania, jos kuitenkin meinaat parantaa tapasi.

Vierailija
4/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinuna en kertoisi. Olet kuitenkin ollut rehellinen ja miehesi tietää pettämisistä, jos nyt olet jättänyt kertomatta yhdestä hairahduksesta, ei sillä ole juurikaan väliä. Hajottaa vaan kumppania, jos kuitenkin meinaat parantaa tapasi.

Kiitos sinulle hyvä ihminen. Aion tosiaan tehdä kaikkeni muutoksen eteen. Ehkä huorastakin saa vaimon...

Vierailija
5/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä olen kai sitten jotenkin tyhmä kun vieras kulli ei viehätä vaan saan parhaat orkut juurikin oman mieheni kanssa. Parasta seksiä ikinä! Ja on todellakin normaali vartalo jos se on joku "kriteeri" pettämiseen ja tilaisuuksia olisi ollut montakin mutta ei innosta.

Vierailija
6/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä olen kai sitten jotenkin tyhmä kun vieras kulli ei viehätä vaan saan parhaat orkut juurikin oman mieheni kanssa. Parasta seksiä ikinä! Ja on todellakin normaali vartalo jos se on joku "kriteeri" pettämiseen ja tilaisuuksia olisi ollut montakin mutta ei innosta.

Jaa, sinä olet sitten hieno ihminen, mutta en tiedä miten sillä leuhkiminen tähän asiaan liittyy.

Vierailija
7/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tietyt viestit aina tuppaavat katoamaan :)

Vierailija
8/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tietyt viestit aina tuppaavat katoamaan :)

Kerro lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi