Syödäänkö teillä sormiruokaa?
Kommentit (30)
miten voi sormi ruokailla syöttäen ..?? sormiruokailussa vauva syö ITSE..
Mulla ei ole enää pikkuvauvoja, mutta paljolti nuo ovat sormiruokaa syöneet. Mutta syötettynä myös, niin kuin varmasti suurin osa sormiruokailijoista.
kike79.. kirjoitti:
miten voi sormi ruokailla syöttäen ..?? sormiruokailussa vauva syö ITSE..
Luepa uudestaan.
Minä teippasin lapsen käteen lusikan jesarilla
Mitä hemmetin sormiruokailua? Esi-isät oppivat käyttämään aterimia, onko yhteiskunta nyt taantumassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin sormiruokailua? Esi-isät oppivat käyttämään aterimia, onko yhteiskunta nyt taantumassa.
Ai esi-isät käyttelivät jo vauvana aterimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinun erityisen vaikeasti kehitysvammainen pökiölapsi ei osaa käyttää aterinta syödessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esi-isät aterioivat vauvana tissistä. Kun oli aika jättää tissi oli aika ottaa lusikka kauniiseen käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinun erityisen vaikeasti kehitysvammainen pökiölapsi ei osaa käyttää aterinta syödessä!
Tässä puhutaan nyt vauvoista, ystävä hyvä. Ei ole mitään syytä raivota!
Tänään oli puuropäivä ja koitin syöttää,ei siitä mitään tullut.Vauva sai sitten hedelmää ja leipää ja oli tyytyväinen.
Vai että sormiruokailu? Miksette samantien kuse niitten lastenne päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esi-isät aterioivat vauvana tissistä. Kun oli aika jättää tissi oli aika ottaa lusikka kauniiseen käteen.
Ei se riitä, että osaa pitää lusikkaa kädessä, kun ei semmoinen 4-6 kk ikäinen vauva pysty sillä suuhun mitään lappaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai että sormiruokailu? Miksette samantien kuse niitten lastenne päälle
Mikä yhteys on päälle kusemisella ja sormiruokailulla? Ei nyt ihan auennut.
Niin ja annan vielä tissiäkin..eli syö tissiä ja sormiruokailee,aika "pökö"
Vauva 1,1 vee nyt,syönyt aina itse ja sormin kun oppi istumaan.
Ap
joo luin uudellen, luin näköjään ekalla kerralla huonosti. Meillä siis syödään molemmin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se riitä, että osaa pitää lusikkaa kädessä, kun ei semmoinen 4-6 kk ikäinen vauva pysty sillä suuhun mitään lappaamaan.
Niin sinun lapsi ei pysty? Kannattaisi viedä se taantunut lapsi vammais sairaalaan missä pääsisi ikäänsä vastaavalle kehityksen asteelle!
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli puuropäivä ja koitin syöttää,ei siitä mitään tullut.Vauva sai sitten hedelmää ja leipää ja oli tyytyväinen.
Miksi vaihdoit ruokaa? Vauva olisi kyllä varmasti syönyt puuronkin käsin.
No kyllä nyt viimeistään 4 kk iässä pitää olla aterinten käyttö hallussa.
Onko täällä pikkuvauvojen äitejä ollenkaan?:)
Meillä esikoista syötetty ja oli hankalaa.Muut ruokailleet ihan puolivuotiaasta itse ja on ollut helppoa.