Mitä tavaraa teillä ei ole vaikka "pitäisi" olla?
Meillä ei ole keittiönpöytää, syödään sohvalla. Varsinkin vanhemmat ihmiset tätä jaksaa aina ihmetellä.
Kommentit (83)
Sohvapöytä, kirjahylly.
Molemmat on sellaisia turhakkeita jotka on olemassa vain itseään varten ja tilan täytteeksi.
Mitään meikki- tai peitevoiteita (ja mitä näitä bb-voiteita nyt on). Hyvin oon pärjännyt ekat 37 v ilman!
Pesukonetta (vaikka on 3 lasta - talon pyykkitupa riittää hyvin).
Kahvinkeitin minulla taas on pelkästään vieraita varten, en itse juo kahvia.
Kuivausrumpu puuttuu, mutta en ole ikinä kokenut sellaista tarvitsevanikaan.
Tämä ei ole tavaroiden kategoriassa, mutta 3-vuotiaalla lapsellamme ei ole omaa lastenhuonetta. Toistaiseksi sänky on mahtunut ongelmitta meidän vanhempien makuuhuoneeseen, ja kaikki lelut ovat olohuoneessa. Missäköhän vaiheessa lapsi itse tajuaa toivoa omaa huonetta? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Vitsihän tuo, mut mistä lähtien mies on ollut tavara?
Mies on ihminen ja oma persoonansa, tusinatavaroista ei voi sanoa samaa. Uniikkitavarat ovat harvassa.
No kyllä ne uniikkmiehetkin on aikas harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Sänky :D nukutaan neljän patjan viritelmällä aviomiehen kanssa
Hups, siis avomiehen*.
Telkkari ja mikro myös uupuu mutta mitäpä niillä. Tv:stä tulee vain roskaa ja netistä näkee kaiken mitä haluaa.
Sohvaa, tietokonetta, autoa, raastinrautaa tai pakastinta ei ole. Ei myöskään kahvinkeitintä, wc-roskista tai kiinteää nettiä (vain kännykän netti käytössä).
Auton ja telkkarin puute ihmetyttävät muita eniten. Varsinkin tuo tv tuntuu olevan monille sellainen oletusasia, joka talosta kuin talosta löytyy. Katson sarjat ja leffat läppäriltä.
Muita puutteita: blenderi, suoristusrauta/muu hiusten muotoiluun käytettävä väline, leivänpaahdin
Aineettomia: LinkedIn-profiili, Instagram-tili, kuntosalijäsenyys
Mikrouuni. Siivouskaappi. Älykänny. Tabletti. Telkkari. Auto. Sokeriastia. Kahvinkeitin. Omistusasunto. Kuivausrumpu. Astiasarja. Kynttilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulinta
DVD- ja musiikkisoittimia
Älypuhelinta
Kuivausrumpua
Näistä olen harkinnut kaulimen hankkimistaHHEHHEHHEHHE kaulimena toimii ihan hyvin tyhjä lasipullo tai muovinenkin litran vissypullo. Mut kaulimesta puheenollen, meillä on miltei kolkytvuotta ollut sama kaulin, ja sen pidin päät ovat ruuveistaan ruostuneet pesussa, ja ne käden pitimet molemmissa päissä eivät pysy niissä ruostuneissa ruuveissaan kiinni, vaan irtoavat aina välillä kauliessani, mutta olkootpa, en vaan ole muistanut ostaa uutta kaulinta. Paitsi että voishan tuo hyväksi olla olemassa semmonen malli, ettei irtoile ne kädenpitimet kun ja jos tarvis tulis kovistaa ukkoa kotiin tultuaan:DDD
Osta pulikka. Ei irtoo kahvat.
Kasvovesi, ihovoiteet, hoitoaine ja mitä noita hiusten- ja ihonhoitotuotteita nyt on keksittykään. Olen minimalisti ja pidän vähän kaikkea shampoon, saippuan ja hammastahnan yli menevää turhana väkisin markkinoituna shaissena jota ilman pärjää vallan mainiosti. Jos olisin keski-ikäinen mies niin tässä ei olisi mitään outoa, mutta kun olen 19v nainen. En kyllä ole enää niin varma kosteusvoiteen hyödyttömyydestä kerättyäni harvinaisen vaikuttavan kokoelman raskausarpia viime kuukausien aikana, en ole halunnut enkä viitsinyt rasvailla vatsaa.
Tiskikonetta ei ole kun ei mahdu tähän 50-luvulla rakennetun pikkukolmion keittiöön edes pöytäversiona. En kyllä pidä sitä myöskään minään pakkohankintana, kahdessa edellisessäkään asunnossa ei olisi mahtunut pitämään.
Vauvan kanssa ajattelin pärjätä ilman itkuhälytintä. Eikä erillistä hoitopöytääkään saa mahtumaan.