Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavaraa teillä ei ole vaikka "pitäisi" olla?

Vierailija
18.08.2016 |

Meillä ei ole keittiönpöytää, syödään sohvalla. Varsinkin vanhemmat ihmiset tätä jaksaa aina ihmetellä.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa, ajokorttia, rahaa, uraa, lapsia

Vierailija
42/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauvasekoitin

Ei ole meidänkään taloudessamme tuota sauvasekoitinta ollut koskaan. Eräs entinen työkaveri olisi myynyt sellaisen mulle, mutten ostanut, sillä en katsonut tarpeelliseksi.

Vierailija
44/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silityslauta. Sen harvan kerran kun jotkut verhot tai kauluspaidan silitän, käytän apuna kahta tuolia ja jotain tekstiilejä alla...

Vierailija
45/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehulinko ja mehunkeitin puuttuu.

Vierailija
46/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo;);):D puuttuu - vielä!

Vierailija
47/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekoitin

Vierailija
48/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palohälytin :(

Vierailija
49/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kakkuvuoka, vatkain, desimitta, muovikulho(ja), keittiövaaka, henkilövaaka, lattiamoppi, verhot, lyijykynä... Muutin juuri poikaystävän luokse, joka on asunut 3 vuotta omillaan ja nämä (minun mielestäni) olennaisuudet puuttuvat :D

Vierailija
50/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole grilliä, vaikka iso piha onkin. Muurikka (kaasu) oli, mutten montaa kertaa käyttänyt, joten sai mennä kierrätyskeskukseen.

Vierailija
51/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivilä, kakkukupu.

Siivilä on ja se on kylläkin tarpeeseen ollutkin, mutta kakkukupu on ollut lautasen kera, mutta tänä kesänä ostin vasta sellaisen täytekakulle tarkoitetun kannettavan kakkukupu&alustalautanen-systeemin, jossa kahvat kantamista varten. En vaan kertaakaan ole vielä tarvinnut, tai en ole kakkua leiponut yhtään kappaletta tänä kesänä. Voitteko kuvitella, en edes mansikkakakkua koko kesänä ole leiponut?????  Syönyt kyllä olen mansikkakermakakkua muualla kuin tässä kotona.

Vierailija
52/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulinta

DVD- ja musiikkisoittimia

Älypuhelinta

Kuivausrumpua

Näistä olen harkinnut kaulimen hankkimista

HHEHHEHHEHHE kaulimena toimii ihan hyvin tyhjä lasipullo tai muovinenkin litran vissypullo. Mut kaulimesta puheenollen, meillä on miltei kolkytvuotta ollut sama kaulin, ja sen pidin päät ovat ruuveistaan ruostuneet pesussa, ja ne käden pitimet molemmissa päissä eivät pysy niissä ruostuneissa ruuveissaan kiinni, vaan irtoavat aina välillä kauliessani, mutta olkootpa, en vaan ole muistanut ostaa uutta kaulinta.  Paitsi että voishan tuo hyväksi olla olemassa semmonen malli, ettei irtoile ne kädenpitimet kun ja jos tarvis tulis kovistaa ukkoa kotiin tultuaan:DDD

Vierailija
53/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kakkuvuoka, vatkain, desimitta, muovikulho(ja), keittiövaaka, henkilövaaka, lattiamoppi, verhot, lyijykynä... Muutin juuri poikaystävän luokse, joka on asunut 3 vuotta omillaan ja nämä (minun mielestäni) olennaisuudet puuttuvat :D

:D oo huoleti, minä olen ollut jo mieheni kanssa naimisissa vuosikymmeniä, ja lapsemmekin jo muuanne muuttaneet, niin meilläkään ei ole ollut ikinä keittiövaakaa, ja hyvin olemme pärjänneet ilmankin.  Henkilövaakakin oli mieheni vanha rotisko aikoinaan,  kun yhteen muutimme vuosikymmeniä sitten, ja se oli niin painavakin, että raskas oli ottaa sitä sängyn alta punnitusta varten (kaatikselle se sittemin on nakattukin jo aikapäiviä sitten), mutta nyt meillä on ollut muutaman vuoden semmonen ohut ja kevyt digitaalinen henkilövaaka.

Vierailija
54/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri/tabletti

Vedenkeitin

Leivänpaahdin

Silityslauta

Sohvapöytä

Kahvinkeitin

CD-soitin

Dvd-soitin

Digiboxi

Päiväpeitto

Vierailija
55/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövatkain. Leivon kyllä paljon...

Vierailija
56/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiömutsi sohvannurkassa siideri kourassa

Vierailija
57/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaulinta

Älypuhelinta

Kuivausrumpua

HHEHHEHHEHHE kaulimena toimii ihan hyvin tyhjä lasipullo tai muovinenkin litran vissypullo. Mut kaulimesta puheenollen, meillä on miltei kolkytvuotta ollut sama kaulin, ja sen pidin päät ovat ruuveistaan ruostuneet pesussa, ja ne käden pitimet molemmissa päissä eivät pysy niissä ruostuneissa ruuveissaan kiinni, vaan irtoavat aina välillä kauliessani, mutta olkootpa, en vaan ole muistanut ostaa uutta kaulinta.  Paitsi että voishan tuo hyväksi olla olemassa semmonen malli, ettei irtoile ne kädenpitimet kun ja jos tarvis tulis kovistaa ukkoa kotiin tultuaan:DDD

Toimii toimii. Täällä on jo vuosia kahlittu tyhjällä lasisella oliiviöljypullolla. Nyt keski-iän kynnyksellä mukavuudenhalu on nostanut päätään ja haluaisi kaulimelta symmetriaa. Ja ehkä kahvojakin. Satunnaisen piirakkapohjan takia en ole vaivautunut vieläkään...-ed.

Vierailija
58/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri.  Tietokone kiinteänä näyttöineen löytyy, sekä tabletti, ja älypuhelimen netti, mutta mulla ei ole henkilökohtaista läppäriä ollut ikinä, hommaiskohan????

Vierailija
59/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sohvaa (istun nojatuolissa eikä vieraita käy), ei imuria (käytän lattialastaa ja moppia +olen köyhä työtön joten en vain ole jaksanut säästää imurirahoja), ei pesukonetta (entinen hajosi keväällä, nyt pesen pyykit altaassa), en omista mattoja (kerää pölyä), ei ruokapöytää (syön olohuoneen pöydällä), ei tietokonetta (vain älypuhelin), en omista mitään suomidesing tuotteita, ei ole edes astioita kuin yhdelle (ikeaa).

Vierailija
60/83 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaulinta

Älypuhelinta

Kuivausrumpua

Toimii toimii. Täällä on jo vuosia kahlittu tyhjällä lasisella oliiviöljypullolla. Nyt keski-iän kynnyksellä mukavuudenhalu on nostanut päätään ja haluaisi kaulimelta symmetriaa. Ja ehkä kahvojakin. Satunnaisen piirakkapohjan takia en ole vaivautunut vieläkään...-ed.

Hehehheeee, kivaa, että meitä on muitakin, jotka ovat pärjäilleet ilman kunnollista kaulinta, ja kauvan!!! Meillä pärjäsivät jo aikuistuttuaan omilleen muuttaneet lapsemmekin alaikäisinä tässä kotosalla leipoessaan piirakoita ja pitsoja tuolla onnettomalla puisella kaulimella ja kyllä me mieheni kanssa pärjätään tuolla vieläkin, ei toi nyt niin tärkee kapistus oo, sillä pullokin on ihan hyvä oikean kaulimen sijaistoimija.:D