Muilla ihmeellisiä "fetissejä"?
Ok, kyllä hyväkuntoista miestä (lue vatsalihakset) ihan mielellään katsoo. Mutta sitten kun miehellä on kunnon työhaalarit tai muut oikein peittävät vaatteet (esim. pilkkihaalarit tai vaellusvaatteet) päällään, niin sitten meikäläisen kiinnostus vasta herää kunnolla :D
Kommentit (9)
Mä tykkään siroista nuorista naisista bikineissä.
Mun fetissi on se, että ajattelen aina mun miesystävän nuorekasta isää, appiukkoa, orgasmin hetkellä. Saan siitä silloin paaaljon enemmän irti.
Vierailija kirjoitti:
Eli avaruuspuku on kuuminta hottia sulle.
Joo, avaruuspuku on kyllä hot! Mut enemmän kylläkin tykkään (peittävistä) työvaatteista. Ja akateeminen nainen olen, en tiedä liittyykö asiat yhteen :P
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siroista nuorista naisista bikineissä.
Sinullahan on aikamoinen fetissi. Ei kyllä sinun lisäksi löydy kovinkaan monta ihmistä jakamaan tuota fetissiä.
Vaimoni kanssa kun rakastelemme. Niin silloin kun tunnen miten minulle on tulossa orgasmi niin ajattelen aina alppeja.
Älkää kysykö miksi ja EN ole vaimolleni kertonut tästä.
Nämä on niin hauskoja! Lisää, please!
Minä tykkään venäläisistä miehistä.
-Liisa Lohi
Nojaa, nää on taas näitä "fetissejä". Itselläni on univormut (natsi, poliisi jne) ja raju alistaminen/alistetuksi tuleminen. En kykene kiihottumaan juurikaan ilman, että vähintäänkin ajattelisin noita. Mutta eipä se haittaakaan.
Eli avaruuspuku on kuuminta hottia sulle.