Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nauroi orgasmilleni...

Vierailija
18.08.2016 |

Olen vähän loukkaantunut ja häpeissäni.
Kyseessä mies johon minulla on vain panosuhde. Oltiin lähetyssaarnaajassa ja mulla tuli raju orkku, huudosta selvittyäni alkaa mies nauramaan! Varmaan näytin jotenkin tyhmältä 😐
Miksi mies niin teki? Enää ei kiinnosta tapaamiset vaikka ihanaa seksi muuten olikin.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lainattu teksti alkaa sanoilla, MONI, eli moni ääntelee tarkoituksella. Se ei tarkoita sitä, että kaikki ne, jotka seksin aikana ääntelevät, tekisivät sitä tarkoituksella. Ei anna susta kovin fiksua kuvaa, kun sen sanan sieltä alusta jätät vaille huomiota.

Mä olen tänään ollut kotosalla, masturboinut ja kyllä äännellyt masturboidessani, ja lauetessani. Mä en huuda, mutta varsin kova ääninen olen. Enkä todellakaan tee sitä tarkoituksella, kenelle minä yksin ollessani voihkisin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moni ääntelee tarkoituksella

92 prosenttia vastaajista uskoi ääntelyn lisäävän kumppanin itsevarmuutta ja 82 prosenttia ilmoitti ääntelevänsä tarkoituksella, esimerkiksi auttaakseen kumppaniaan saavuttamaan orgasmin."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000588954.html

Jos se molempia kiihottaa eikä ympäristö häiriinny niin ei mitään ongelmaa. Mutta kun on ensimmäistä kertaa jonkun kanssa sängyssä niin kannattaa tiedostaa, että huutaminen voi myös aiheuttaa odottamattoman reaktion (nauru, hämmennys, vastenmielisyys).

Tätähän olen minäkin koko ketjun ajan sanonut, mutta idiootit miinustelevat. No eipä kyllä mikään uusi asia minulle olla fiksu idioottien ympäröimänä.

Kyseessä on kyselytutkimus eli pohjautuu täysin siihen miten ihmiset asian itse kokevat. Ihmiset itse myöntävät ääntelevänsä. Sitten on se osa teitä tyhmiä, jotka ette edes tajua miksi teette jotain asioita, joita teette.

Vaikea lähteä tarkemmin analysoimaan, kun ei tiedä miten asioita on kysytty.

Sinulle on vieläkin epäselvää, että ääntelet itsesi takia. Olet kyllä poikkeuksellisen yksinkertainen ihminen.

Sinä olet joku trolli tai ääliö tai molempia. Todennäköisesti joku jonne ylilaudalta, joka vetää käteen näitä lukiessaan. Nyt jonne keskity koulunkäyntiin tai vietä viikonloppu pokemon-jahdissa, mutta älä jaksa esittää, että tietäisit naisten orgasmeista jotain.

Mun paras nainen oli sellainen, joka ei todellakaan voinut olla huutamatta, kun panin kunnolla. Siis nautinnosta. Ei mitään ihanampaa kuin saada nainen siihen orgastiseen tilaan, että hän vain taipuu kaarelle ja huutaa kun tekee niin hyvää.

Naisten herkkyydessä on eroja, mutta ei se ollut teeskenneltyä kun tämä nainen huusi orgasmin kynsissä ja mun vanhemmat viereisessä huoneessa... Hellyyttävästi oli nolona ja punasteli aamiaisella. Arvaa halusiko huutaa, kun anoppi nukkuu seinän taksna? Joskus ei vaan voi mitään ja kyllä se mua miehenä kiihottaa todella paljon.

Nyksä on valitettavan hiljainen ja täytyy joskus toiveikkaana kysyä, että saitko sä, jos hän hennosti huokaisee.

Vierailija
82/87 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin kovin estoinen. Tällöin olin aina hiljaa seksin aikana, mutta ei sekään helppoa ollut. Hiljaisuuteen piti keskittyä. Nykyään kun olen noista estoista vapautunut, pidänkin enemmän ääntä. En mikään huutaja ole, mutta ei minun orgasmini epäselväksi jää. Toisinaan tulee pidettyä kovempaa ääntä ja toisinaan vähän hiljaisempaa, kyllä se hyvin pitkälti on kiinni siitä kuinka voimakas orgasmi on. Millään tavalla en sitä kontrolloi, annan niiden äänien tulla mitkä ovat itsekseen tulossa enkä edes mieti minkälaisia ääniä nyt "kuuluisi" päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lainattu teksti alkaa sanoilla, MONI, eli moni ääntelee tarkoituksella. Se ei tarkoita sitä, että kaikki ne, jotka seksin aikana ääntelevät, tekisivät sitä tarkoituksella. Ei anna susta kovin fiksua kuvaa, kun sen sanan sieltä alusta jätät vaille huomiota.

Mä olen tänään ollut kotosalla, masturboinut ja kyllä äännellyt masturboidessani, ja lauetessani. Mä en huuda, mutta varsin kova ääninen olen. Enkä todellakaan tee sitä tarkoituksella, kenelle minä yksin ollessani voihkisin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

92 prosenttia vastaajista uskoi ääntelyn lisäävän kumppanin itsevarmuutta ja 82 prosenttia ilmoitti ääntelevänsä tarkoituksella, esimerkiksi auttaakseen kumppaniaan saavuttamaan orgasmin."

Jos se molempia kiihottaa eikä ympäristö häiriinny niin ei mitään ongelmaa. Mutta kun on ensimmäistä kertaa jonkun kanssa sängyssä niin kannattaa tiedostaa, että huutaminen voi myös aiheuttaa odottamattoman reaktion (nauru, hämmennys, vastenmielisyys).

Tätähän olen minäkin koko ketjun ajan sanonut, mutta idiootit miinustelevat. No eipä kyllä mikään uusi asia minulle olla fiksu idioottien ympäröimänä.

Kyseessä on kyselytutkimus eli pohjautuu täysin siihen miten ihmiset asian itse kokevat. Ihmiset itse myöntävät ääntelevänsä. Sitten on se osa teitä tyhmiä, jotka ette edes tajua miksi teette jotain asioita, joita teette.

Sinulle on vieläkin epäselvää, että ääntelet itsesi takia. Olet kyllä poikkeuksellisen yksinkertainen ihminen.

Sinä olet joku trolli tai ääliö tai molempia. Todennäköisesti joku jonne ylilaudalta, joka vetää käteen näitä lukiessaan. Nyt jonne keskity koulunkäyntiin tai vietä viikonloppu pokemon-jahdissa, mutta älä jaksa esittää, että tietäisit naisten orgasmeista jotain.

Mun paras nainen oli sellainen, joka ei todellakaan voinut olla huutamatta, kun panin kunnolla. Siis nautinnosta. Ei mitään ihanampaa kuin saada nainen siihen orgastiseen tilaan, että hän vain taipuu kaarelle ja huutaa kun tekee niin hyvää.

Naisten herkkyydessä on eroja, mutta ei se ollut teeskenneltyä kun tämä nainen huusi orgasmin kynsissä ja mun vanhemmat viereisessä huoneessa... Hellyyttävästi oli nolona ja punasteli aamiaisella. Arvaa halusiko huutaa, kun anoppi nukkuu seinän taksna? Joskus ei vaan voi mitään ja kyllä se mua miehenä kiihottaa todella paljon.

Nyksä on valitettavan hiljainen ja täytyy joskus toiveikkaana kysyä, että saitko sä, jos hän hennosti huokaisee.

Minulla on ikäviä uutisia sinulle. Exäsi huusi, koska kiihottui siitä, että hänen huutonsa kuului myös muiden korviin. Ilmeisesti olet kovin huono ihmistuntija jos et erota feikkausta aidosta. Vaikka toki hän saattoi oikeastikin saada orgasmin huutonsa aikana.

Vierailija
84/87 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan olin kovin estoinen. Tällöin olin aina hiljaa seksin aikana, mutta ei sekään helppoa ollut. Hiljaisuuteen piti keskittyä. Nykyään kun olen noista estoista vapautunut, pidänkin enemmän ääntä. En mikään huutaja ole, mutta ei minun orgasmini epäselväksi jää. Toisinaan tulee pidettyä kovempaa ääntä ja toisinaan vähän hiljaisempaa, kyllä se hyvin pitkälti on kiinni siitä kuinka voimakas orgasmi on. Millään tavalla en sitä kontrolloi, annan niiden äänien tulla mitkä ovat itsekseen tulossa enkä edes mieti minkälaisia ääniä nyt "kuuluisi" päästää.

Kyllähän seksiä harrastaessa ääntä lähtee, mutta se on kovin eri asiaa kuin tuo teatraalinen huutaminen.

Vierailija
85/87 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se mukavaa kun on vahingon iloisia ihmisiä!

Olisit edes sen ison O:n laittanut lauseen alkuun. Pilkusta tai yhdyssanoista puhumattakaan. Huutomerkkiä kyllä käytellään!!!! Huuto-orkku!!!

Vierailija
86/87 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Minua ainakin usein hymyilyttää kun nainen tulee ja jos tulee oikein kovaa, saatan jopa nauraa, vaikka vain panosuhde olisikin kyseessä. En sillä mitään pahaa tarkoita, ennemminkin on tahaton refleksi kun on niin kivaa. Usein ovat naiset myös itse nauraneet kun ovat orkuistaan selvinneet. On sitten varmaan vaan sattunut kuhdalle sellaisia naisia jotka eivät ota itseensä joka helvetin asiasta.

Vierailija
87/87 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, yksinkertaista musta ei saa tekemälläkään. Sinä taasen et ymmärrä edelleenkään sanaa moni. Kehoitan tarkistamaan sen sanakirjasta. Jos joku tässä on yksinkertainen, niin se olet sinä itse. Kuvittelet, että me kaikki olemme veistetty samasta puusta, ja että me kaikki ääntelehdimme samoin kuin sinä itse. Minä en väitä, että kaikki ääntelevät kuin minä tai että kaikilla se tapahtuisi samoin. Se jos mikä kertoo yksinkertaisuudesta, kun kuvittelee näin olevan. Terkuin nainen joka tekee työkseen erilaisia analyyseja miljoonista .havainnoista ohjelmoiden konetta laskemaan asioita

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi