Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainostenjakelutyö - Onko kokemuksia?

Vierailija
18.08.2016 |

Tiedän että se on vähän ketkua hommaa mutta ajattelin nyt lyhyen aikaa kokeilla sitä.

Sain alustavasti firmalta kartan, jossa näkyy toiminta-alueeni jolla jaan mainokset. Puolikas koko kaupunginosasta! Miten sellaisen alueen voi muka handlata niin että jakamiseen ei mene koko yö? Siis kaikki sen ympyrän sisällä olevat kerros- ja omakoti- yms. talot. Kerrostaloja arvioin olevan siinä ainakin n. 7 kpl.

En uskalla tehdä asian suhteen mitään! Firmalla on kyllä muitakin ehdokkaita, mihinkään en ole sitoutunut tai lupautunut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpu!

Vierailija
2/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on! Mikä naurattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta taloutta siinä on?

Vierailija
4/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta taloutta siinä on?

Mieleeni jäi luku 150. Saattoi olla juurikin se.

Vierailija
5/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tein sitä nuorena joku vuoden. Mulla oli 9 kerrostaloa + muutama katu omakotitaloja ja jonkin verran rivitaloja. Kyllähän siinä meni monta tuntia, mutta se lehtien lajittelu oli kauheinta. Joskus saattoi olla joku kymmenenkin lehteä. En tekisi sitä nyt vanhempana, mene mieluummin kauppaan tai johonkin pikaruokalaan töihin.

Vierailija
6/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa että muistaakseni mulla oli 250 taloutta.

Vierailija
7/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni piiri, jako onnistuu tunnissa, lajittelu sitten erikseen. Et siihenkään saa hirveesti kulumaan tolla talousmäärällä.

Tähän aikaan vuodesta on aika vähän tavaraa.

Vierailija
8/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaoin nuorempana useita vuosia ja mulla oli yli 20 kerrostaloa (3-8 kerrosta, kaikissa ei hissiä). Tosiaan eniten aikaa vei se lajittelu, mutta nykyäänhän ne tulee valmiiksi niputettuina, eli ei muuta kun jakaa vaan. Mulla kesti aina pari tuntia se jako. Juoksin ylös ja alas portaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi