Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin jo päässeeni yli miehestä

Vierailija
18.08.2016 |

Siis, luulin jo päässeeni yli miehestä, siis totaalisesti ja kokonaan. Suhteesta aikaa jo vuosia. Hän aina silloin tällöin käy ajatuksissani mutta olen onnistunut tähän saakka sysäämään ajatuksen pois. Kuulin kappaleen radiosta joka muistutti mua hänestä, eikä tämäkään ole mitenkään poikkeuksellista, mutta nyt hän vain pörrää ajatuksissani kuin amppari joka ei jätä rauhaan.

Help me, kuinka unohtaa?!? En aio ottaa itse yhteyttä, en aio tehdä asialle mitään. Kummallakin perheet jne kaikki kunnossa. Toki hänen tilanteestaan en nykypäivänä edes 100% varmaksi tiedä. Mutta ei sillä ole merkitystä, kun itselläni on sitova tilanne.

Haluan vain pois nämä ajatukset päästä. Tai sit on kai opeteltava elämään näitten kanssa. Keksittävä muuta ajateltavaa. Onko tää nyt jotain turhautumien purkua vai mitä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olette vastaavassa tilanteessa tehneet? Kertokaa että on mahdollista hoitaa tää tilanne ilman sivullista vahinkoa!!!

Vierailija
2/3 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämmönen tuli mieleen:

Jos se tyyppi ei ole nyt sun kainalossa, koska nyt tässä tilanteessa, se on sun ulottumattomissa (varatut), niin tee siitä mielikuvituspoikaystävä ja anna sen oikean tyypin niin sanotusti mennä. Heipparallaa vaan!

Monet neuvovat tällaisessa tilanteessa, että unohda se tyyppi, mutta faktahan on se, ettei se onnistu nythetijust. Voi toki kokeilla "mä en tartte miehiä"-mantraa tai ties mitä.

Mielikuvituspoikaystävätaktiikka on sen takia niin oivallinen, ettei tarvitse taistella väkisin omia tuntemuksiaan vastaan. Ne tunteet lähtevät vasta ajan kanssa. Joten, kun hyväksyy tilanteen ja antaa tunteiden vaan killua siinä ihon alla, ne alkavat pikku hiljaa haihtua. Tämä on semmoinen kärsivällisyystreeni. 

Käviskö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kommentti/ajatus on varastettu Henriikka Rönkkösen blogista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme