Ottaisitko tällaisen työn vastaan -->
Työpaikka on niin kaukana, että sinne pitäisi lentää lentokoneella niin, että lentäisit sinne aikaisin maanantaiaamuna ja palaisit perjantai-iltana takaisin? Jos välissä haluaa käydä kotona, pitää maksaa lennot itse.
Palkka olisi tuplat sen mitä nykyinen palkka ja lennot maksaisi työnantaja. Työnantaja maksaisi myös 28-neliöisen yksiön vuokran. Jos haluaa isomman, maksaa erotuksen itse. Olisit naimisissa, muttei lapsia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn sisällöllä ja palkan määrällä olisi ratkaiseva merkitys. Mahdotonta pelkästään noilla tiedoilla vastata.
Unelmatyö. Ainut miinus siis tuo, että pitää lentää eestaas joka viikko ja olla neljä yötä viikosta erossa omasta miehestä.
Nykyinen palkkani 3800€ bruttona, tuossa olisi peruspalkka 5800€ peruspalkka ja tuo asuntoetu ja ne lennot myös ilmaiset.
ap
No mitä edes mietit!? Nimi soppariin ja vähän äkkiä! Ehdit kiehnätä sen miehen kanssa myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyinen palkka, joka tuplataan?
Hyvinkin nämä järjestelyt minulle kävisivät, jos nykyinen neljä tonnia ja tuleva kahdeksan. Puhumattakaan korkeammista summista.
Etkö osaa luea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Kirjoitin samaan aikaan, kun vastaus jo tulikin.
Niin saattaa käydä täällä. Osaan lukea ja ymmärrän lukemani.
MIksi olet noin vihamielinen?
Itse ottaisin ehdottomasti, mutta ymmärrettävästi ihmiset arvostavat eri asioita. Itse arvostan unelma työpaikan niin korkealle, että jos se tuo myös tuplatulot niin lähden ilomielin. Ainahan voit myöhemmin irtisanoutua, jos homma ei kertakaikkiaan sovi sinulle.
Mä muuttaisin sinne miehen kanssa, miksi pitäisi lentää eestaas?
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt Euroopasta 2-4h lentoajalla vai Rovaniemestä 1h lentoajalla?
Mitkä on lentoaikataulut ja kaukanako H-V:sta asutte?
Vähän vajaa 3 tuntia lento. Työaika olisi tässä tapauksessa sellainen, että koska ehdottomasti haluan asua pääsääntöisesti Suomessa ja haluan olla joka viikonloppu Suomessa, lentäisin maanantaina aamulla perille ja palaisin perjantaina viiden aikaan Suomeen. Tuossa välissä tekisin pidempiä työpäiviä kuin normaalisti, koska aloitan maanantaina myöhemmin ja lopetan perjantaina jo puoliltapäivin.
Asumme 20 minuutin automatkan päässä Helsinki-Vantaasta, joten kentältä pääsee todella nopeasti kotiin.
ap
En ottaisi millään ehdoilla tai palkalla.