Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat (naisten) selfiet ja kuvankäsittely

"herkku-Jaana-Marjatta"
18.08.2016 |

Mikä ihme siinä on, että jos facessa jotain julkaisee niin yleensä aina kuvia itsestään? Ja nekin kuvat rankan kuvankäsittelyn jälkeen. Näkeehän sen jo sokea otsallaan että jos 37-vuotiaan 3 lapsen äidin iho on kuin barbinukella niin raskaasti on photoshopattu. Tai ei tarvitse enää edes photoshopata kun kännyköissä on valmiina kaikenlaiset suodattimet.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ois kiellettyä? En itse julkaise pahemmin kuvia, mutta olen huomannut toki saman, mutta kun se kerran on mahdollista niin miksi ei. Ei kai kukaan sitä yritä mitenkään salatakaan, mutta kivempia kuvia saa. :)

Vierailija
2/2 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ois kiellettyä? En itse julkaise pahemmin kuvia, mutta olen huomannut toki saman, mutta kun se kerran on mahdollista niin miksi ei. Ei kai kukaan sitä yritä mitenkään salatakaan, mutta kivempia kuvia saa. :)

Tottakai yritätte salailla ja parantaa imagoanne tällä paskalla. Ja en syytä teitä tästä vaan yhteiskuntaa. Miksi pitää olla niin kilpailu keskeinen yhteiskunta ja elämä että pitää olla kateellinen muille autosta , ulkonäöstä, tai mistään muustakaan.

Itse sinä sen elämäsi rakennat ja paremmin tulet pärjäämään kun lopetat muiden kadehtimisen ja elät omaa elämääsi täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä