Työpaikan vanhemmat miehet eivät tykkää minusta, miksi?
Olen 26 v mies (maisteri) ja työskennellyt nykyisessä työpaikassani, oman alan töissä, reilun vuoden. Viihdyn työssäni, olen ystävällinen ja pidetty työntekijä - tällaista palautetta olen saanut mm. asiakkailta. Tiedän, että työurani on vasta alussa ja minulla on paljon oppimista. Arvostan vanhempia työkavereitani ja haluan oppia heiltä lisää.
Työpaikan naiset, niin ikäiseni kuin keski-ikäisetkin, viihtyvät seurassani ja ovat minulle ystävällisiä. Nämä naiset ovat minusta mukavia, ystävällisiä ja hauskoja. Nauramme ja juttelemme usein tauoilla ja he opettavat minulle mielellään uusia asioita työhön liittyen. Sen sijaan lähes kaikki keski-ikäiset miespuoliset työkaverit suhtautuvat minuun hieman nihkeästi ja kyräillen. Tuntuu, etteivät nämä miehet pidä minusta. Erityisesti yksi mies kyylää, kun juttelen hänen vaimonsa kanssa (pariskunta siis samalla työpaikalla) ja tulee keskeyttämään keskustelumme. Keskustelu on siis ihan asiallista. Mistä tällainen käytös miehillä voi johtua? Miksi nuoreen työntekijään suhtaudutaan näin?
M26
Kommentit (24)
En oo ap, mut musta on mielenkiintoist nähdä, miten eri taval miehiin ja naisiin täl palstal suhtaudutaan. Täs muka miehet vois olla toisilleen kateellisia mut naiset ei.
Täyttä roskaa koko teksti.
Miljoonas aloitus keski-ikäisiä miehiä vastaan.
Moro ikis.
Setämiehet ovat kateellisia tuoreelle raikkaalle olemuksellesi ja hyvälle koulutuksellesi.Elämäsi on vasta alkamassa, he ovat jo leipääntyneitä omaansa.
Päivän huonoin provo.