Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsisti jättää? Vai onko hän aina se joka jätetään?

Vierailija
18.08.2016 |

Narsistinen mies jätti minut ja sanoi ettei katoa elämästäni mihinkään. Nyt on kulunut viikko eikä mitään ole kuulunut. Hyvä niin. Mutta palaako narsisti aina rikospaikalle? Pystyykö hän luopumaan lähteestään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti nimenomaan jättää. Harvoin tulee jätetyksi. 

Narsistille ihmissuhteet eivät merkitse mitään, kun toinen on imetty kuiviin. Sitten vain uutta mertaa veteen. 

Vierailija
2/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen miesystäväni häipyi, kun löysi uuden kiusattavan. Kun tämä uusi kuitenkin lähti karkuun parin vuoden kuluttua, mies yritti palata minun elämääni. En huolinut, vaikka sitkeästi yritti ja oli tosi charmikas ja katuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan nuo jättävät. Löytävät sopivamman välineen omaan tarpeentyydytykseensä, niin entinen dumpataan.

Vierailija
4/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies uhkaili aina riidan yhteydessä erolla. Samoin tälläkin kertaa, riidan yhteydessä jätti minut. Sanoi että uskaltaa tehdä niin, koska tietää ettei menetä minua. Uskon että huomasi ettei saa enää mitään minulta, koska aloin itsenäistyä ja irrottautua hänestä.

Ap

Vierailija
5/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aiemmin kehuskellut, kuinka on pystynyt jättämään naisystäviään eikä ole tuntunut miltään. Että ei ole sen jälkeen asiaa edes miettinyt. Minussa on ollut hänelle sen verran enemmän narsistista lähdettä (mm. ammattini takia), että hän on varmaan kyllästynyt minuun vasta nyt, kun huomaa että hän on paljastunut eikä hyödy enää minusta. Sanoin häntä ensimmäistä kertaa narsistiksi päin naamaa ja se taisi olla hänelle liikaa. Kulissit on kaatuneet.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä jätä, ellei uutta ole jo katsottu valmiiksi.

Vierailija
7/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti voi jättää koukuttaakseen uhrin entistä tiukemmin.

Vierailija
8/8 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up