Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa nuo jotkut naiskisaajat Rion olympialaisissa

Vierailija
18.08.2016 |

Naama täynnä meikkiä poseeraten kameralle huulet törröllä ja kävellään kuin catwalkilla naamaa jännittäen :D

Eikö tuolla ole tarkoitus keskittyä urheiluun eikä itsensä esittelemiseen? Korjatkaa jos olen väärässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne edes Ole mitään kaunottaria kun syövät aineita

Vierailija
2/6 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama täynnä meikkiä poseeraten kameralle huulet törröllä ja kävellään kuin catwalkilla naamaa jännittäen :D

Eikö tuolla ole tarkoitus keskittyä urheiluun eikä itsensä esittelemiseen? Korjatkaa jos olen väärässä.

No, ne tietää, että kamerat on siellä ja miljoonat ihmiset katsoo. Ja sponsorisopimuksia saa satavarmasti paremmin, jos on hyvännäköinen ja menestyvä, kuin vain menestyvä. (Itse asiassa ei aina niin tarvitse menestyäkään, vrt. Anna Kournikova)

Juu, minustakin se voi olla vähän huvittavaa tai jopa hölmön näköistä, mutta sen ymmärrän hyvin, miksi jotkut sitä tekee, urheilukisoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavallahan sitä pitää sponsoreita ja näkyvyyttä haalia.

Näissä kisoissa on muuten ilmiö, jota en olekaan ennen nähnyt: yleisurheilijanaisilla viimeisen päälle kirkkaanpunaiseksi maalatut huulet. Nostan kyllä teknologialle hattua: minulla ei huulipuna pysy edes varttituntia normaalina päivänä, mutta nuo juoksijat saapuvat maaliin hiki helmeillen mutta täydellinen meikki kasvoillaan.

Vierailija
4/6 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne aniliinin punaiset ja kelta-vihreät hiukset ole yhtään sen "urheilullisempia" kuin huulipunat ja ripsien pidennykset.

Vierailija
5/6 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri, että verrattain hymyileväisiä ovat olleet sen Ile Uusivirran tms. pakeilla. Ei Tapio Suomisen kanssa olisi niin hymyilyttänyt.

Vierailija
6/6 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, mammaa vituttaa kauniit hyväkuntoiset naiset. Tämä olikin uusi käänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä