Ensitreffit ja fiilikset
Kysymys konkareille: jos eka tapaamisen jälkeen vähänkään mietityttää niin tarkottaako se että kannattaa unohtaa koko juttu? Tapasin tyypin joka viestien, puheluiden ja kuvien perusteella vaikutti ihastuttavalta. Tavatessa mun tunne hänestä jotenkin lässähti. Ihan ok mutta ei tullut sellasta oloa että haluaisin suudella tai olla häntä lähellä. Toisaalta välillä pilkahti semmoinen katse tai ilme että pystyin tuntemaan ainakin jotain vetovoimaa.
Mulla oli hiljan tuhoontuomittu suhde mieheen jonka kanssa kemia oli jotain järkyttävää ja seksi upeaa. Vertaan tietysti siihen vaikka ko. mies oli aivan kelvoton suhteeseen. Niinpä yritin nyt olla avarakatseinen ja treffasin vaihteeksi itseäni vanhemman, kiltin ja viesteissä tosi sopivantuntuisen miehen. Mutta kun täytyyhän minun haluta miestäni palavasti eikö vaan? Äh miten vaikeaa. Ajatuksia?
Konkari minäkin ja annan ihan päinvastaisen neuvon. Jos ei tunnu ensitapaamisella siltä, että kiinnostusta on, ei sitä tule myöhemminkään. Jos etsii järkisuhdetta, ystävyys voi kehittyä mutta ihastumista ei tule. Toki jos on eronnut hiljattain, vastenmielisyys uutta miestä kohtaan voi johtua ihan vain siitä että kaipaa entistä miestä.
Mutta eipä taida olla yleispätevää neuvoa. Eri luonteisille ihmisille sopii eri tyyli.