Millaiselle verkkokaupalle sinulla olisi tarve?
Tehtävänäni on perustaa verkkokauppa koulussa, joten kertokaapa millaiset ideat myisivät parhaiten? Esim. verkkokauppa joka myy pelkästään vaikkapa perunoita tai alusvaatteita tms..
Kommentit (11)
(AP)
Eli siis verkkokauppa, joka toimii vähänniinkuin työteekki ja ihmiset ilmoittautuvat sinne ja verkkokauppa lähettää työhakemuksia työpaikkoihin, jotka etsivät lisää työntekijöitä? aikas hyvä idea!
Verkkokauppa josta saa kaiken kotiinkuljetettuna eli ruoka,vaate,apteekki yms kodin pyöritykseen tarvittavat ja toinen mitä kaipaan on ravintola tason ruoka kotiinkuljetettuna .
Mulle tulee mieleen, että on juuri sen myyjän tehtävä keksiä mulle tarve, eli verkkokauppa, jonne mun täytyy päästä :)
Isot koot jossa kunnolliset valikoimat. Yhtään en ole vielä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa josta saa kaiken kotiinkuljetettuna eli ruoka,vaate,apteekki yms kodin pyöritykseen tarvittavat ja toinen mitä kaipaan on ravintola tason ruoka kotiinkuljetettuna .
jos asut hesassa niin foodora tuo ravintolaruokaa kotiisi.
Miten olis "kurvikkaitten naisten" vaatekauppa missä myytäisiin myös esim. äitiysvaatteita? onkohan sellaista verkkokauppaa vielä
Kauppa, mistä voi ostaa luksusmerkkituotteita ilmaiseksi.
Sellaiselle josta voisi tilit pajat, pirit, bentsot, sienet ja muut ilman, että joutuu säätämään bitcoinien kanssa, mihin menee aikaa ja monesti joutuu lykkäämään tilaamista sen takia.
Verkkokauppa, josta voi ostaa varman työpaikan.