Paras löytösi Lidlistä
Kommentit (15)
Neuletakki, jonka ostin viime vuonna. Olen ostanut Lidlistä paljon myös kenkiä, jotka ovat olleet hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ulko-ovi.
Sinä kerkisit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Neuletakki, jonka ostin viime vuonna. Olen ostanut Lidlistä paljon myös kenkiä, jotka ovat olleet hyviä.
Jaha, tänään on sitten vaate- ja kenkäpuolen markkinointiosasto vauhdissa:) Muistakaa tauot, katsokaa ihan kellosta että tulee minuutteja tarpeeksi väliin. Ja tyyliä kannattaa vaihdella.
Minkä laatuisia vaatteita te normaalisti ostatte, jos hyvät löydöt on Lidlistä? Ei sieltä kyllä mitään laadukasta saa, onhan ne toki halpoja mutta ihan samaa kamaa kuin muutkin lasten ompelemat halpamarkettivaatteet.
Luomuomenat ja suolatut irtomantelit
Ulkoilutakki, niskassa lukee Outdoor Discovery. Kestänyt hyvänä 8v.
Ne suolatut irtomantelit on ihan älyttömän hyviä! Kesän parhaat ja makeimmat suomalaiset mansikat sain Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä laatuisia vaatteita te normaalisti ostatte, jos hyvät löydöt on Lidlistä? Ei sieltä kyllä mitään laadukasta saa, onhan ne toki halpoja mutta ihan samaa kamaa kuin muutkin lasten ompelemat halpamarkettivaatteet.
Ihan sama mistä puljusta vaatteen ostat, niin ihan samaa laatua ne on.
Ja huomannut, että nykypäivänä ne kalliimmat merkkituotteet on monesti paljon huonompilaatuisia kuin joku halvempi, myös huonolaatuinen.
Että mulla menee hermo tähän paskakertakäyttötrendiin, kun mistään ei saa enää mitään kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Materiaali vaihtelee tosi paljon, on löytynyt hyviä lastenvaatteita, paljon paremmin pysyy värit kuin kalliissa merkkivaatteissa eikä ole nyppyisiä ensimmäisen pesun jälkeen. Osa kankaista on selvästi heikkolaatuisempia, ohuita ja jo valmiiksi saumatkin kierossa. Vähemmän on ollut hyvälaatuisia perusvaatteita, mutta urheiluvaatteissa on ollut tosi hyviä, niitä olen ostanut itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mistä puljusta vaatteen ostat, niin ihan samaa laatua ne on.
Ja huomannut, että nykypäivänä ne kalliimmat merkkituotteet on monesti paljon huonompilaatuisia kuin joku halvempi, myös huonolaatuinen.
Että mulla menee hermo tähän paskakertakäyttötrendiin, kun mistään ei saa enää mitään kestävää.
Kannattaa perusvaatteissa ja lastenvaatteissa suosia Euroopassa ommeltua luomupuuvillaa. Kestää pesut ja käytön vuodesta toiseen, ompeleet ei ratkeile eikä saumat ole vinossa.
Vuosia sitten alottaessani laihduttamaan osti treenihousut ja -paidan lidlistä, oli hinta-laatusuhteeltaa parhaat ikinä käyttämäni treenivaatteet. Mut sitten laihduin niistä ulos. 😀
Valkoinen maximekko, jossa en näyttänyt olevani raskaana on ollut paras löytö. Vuosi sitten etsin joka paikasta eikä mistään ja sitten eräs kerta löysin lidlistä.