Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"nelikymppisille miehille kelpaa vain parikymppinen nainen" -toistelu ja realiteetit

Vierailija
18.08.2016 |

Tätä olen lukenut täältä kyllästymiseen asti ja kyllä, nettideiteillä on merkittävästi miehiä, jotka etsivät itseään ja minua nuorempia naisia (40 v.). Eli olen ihmisjätettä, joka ei koskaan saa miestä, vaikka olen normaalipainoinen, treenaan, olen nätti ja huoliteltu (tahattomasti) lapseton nainen? Ei aivan.

Valoja päälle nyt ihmiset näiden juttujen kanssa. Miettikääpä seuraavia asioita:
- Nuoret naiset ovat täälläkin noin sata kertaa sanoneet, että nelikymppinen on liian vanha.
- Onko tuttavapiirissäne, kaupungilla, ylipäänsä kaikkialla vain pareja, joilla on ikäero, jossa nainen on ainakin 10 vuotta miestä nuorempi?
- Onko niin, että ette tiedä tai tunne ketään naista, joka olisi uusioperheessä oman ikäisensä tai nuoremman miehen kanssa (kun lapsi kerran on viimeinen niitti naisen "arvolle")?

Joo, netissä jokainen voi hakea ihan mitä vain. Varmasti komea, pitkä, menestynyt ja treenattu nelikymppinen saa kaikenikäisiä naisia ja veikkaan, että hänellä on ihan realistiset mahdollisuudetkin sellaiseen. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, ja jopa noista komeista menestyjistä suuri osa on liian vanha parikymppiselle, joka ei vain halua vanhempaa miestä, oli status ja ulkonäkö mitä vain.

Netissä jokainen voi hakea miten epärealistisia asioita ikinä haluaakaan. Minä en hae. Ongelmaksi on muodostunut ainoastaan lapsettomuus ja se, että en jaksaisi enää aloittaa uusperheessä. Mutta treffeille pääsen kyllä ja ihan kivojen ikäisten, vähän vanhempien ja vähän nuorempien kanssa.

TLDR: älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että nettideitit ovat TODELLISUUS. Katsokaa ympärillenne ja miettikää, miksi tosiaan reaalimaailman parit eivät noudata nettideittien hakukriteereitä (kaikilla 40+ -miehillä on aina paljon nuorempi nainen).

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon ystäviä ja kavereita jotka ovat saaneet ensimmäisen merkittävän naissuhteen 30-40v, kun heillä on suht hyvät tulot, asema ja jonkun verran varallisuutta. Samat miehet eivät kelvanneet kaksikymppisenä kenelläkään.

Ihan kuule tästä hyvin läheltä olen seurannut asiaa, on 100% paskapuhetta väittää että nuo asiat ei merkitse miehellä mitään, se on vain valehtelua. Mutta jos haluaa uskotella itselleen valheita, se on jokaisen oma valinta.

Sama juttu mulla. Eräskin kaveri oli parikymppisenä suorastaan paskaa opiskelupaikan neitokaisten silmissä. Kukaan ei ollut kiinnostunut, hyvä kun puhuivat tälle takaisin (aina eivät sitäkään). Sitten kun kaveri alkoi saada akateemista menestystä ja pääsi arvostettuun duuniin, niin kummasti hänellä on nyt paremmannäköisiä naisia kuin mitä olisi aiemmin voinut kuvitellakaan saavansa. Kauniita ja älykkäitä. Aiemmin yritti niitä maksimissaan keskitasoa olevia naisia, ja kylmiä pakkeja vaan tuli. Mutta tietysti tässä on kyse vaan sielujen sympatiasta. En tiedä millä nämä tietyt naiset nämä tarinansa oikein oikeuttavat itselleen? Vaikea kuvitella että he itse niihin uskovat, ehkä tarkoitus on vaan pitää yllä jotain kuviteltua todellisuutta, koska eihän se ole kivaa jos miehet tajuavat miten pinnallisia naisetkin ovat? Ja outoa on kyllä, että miten nämä naiset edes kuvittelevat että nämä jutut menevät läpi, sillä niin moni nainen tälläkin palstalla sanoo erinäisissä keskusteluissa, että mies kuin mies saa naisia statuksella ja miehen kannattaisi vaan hankkia koulutus jos ei meinaa naista löytyä.

Sitä en minäkään tajua miksi naiset täälläkin valehtelee tuosta asiasta jatkuvasti, luullen että yksikään mies uskoo heidän juttujaan. Ehkä naisille tulee parempi mieli tuosta valehtelusta ja yritetään antaa parempi kuva naisista, mutta se että joku mies heitä uskoo, täytyy sen miehen olla hieman vähä-älyinen.

Vierailija
122/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka vyörytätte ksuhistusta siitä kuinka naiset kiinnostuu miehestä vasta kun se on vanhempi ja on statusta ja rahaa niin oikeastiko kuvittelette ettei se mies ole muuttunut 10 vuodessa miksikään? On sama ruipelo ja sosiaalisilta taidoiltaan raakile? Tiedän itse kun menin vastaavan kanssa naimisiin ja nyt 20 vuotta myöhemmin mies on ihan eri tasolla sekä fyysisesti että henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaan katkeria. Ei tarvitse olla mikään nero huomatakseen, että naisten itsevarmuus perustuu todella paljon seksuaaliseen viehätysvoimaan, kaikkiin niihin katseisiin ja iskuyrityksiin. Kun ikä vie sen pois, niin epävarmuus tulee tilalle. Monet vanhemmat naisethan ovat katkeria myös nuorille kauniille naisille. Pompottavat ja tylyttävät työpaikoilla, netissä haukkuvat minkä kerkeävät. Jos naisella ei ole itsetuntoa, voi ulkonäön rapistuminen olla todella kova pala. Miten muuten kaikenmaailman anti-ageing, kosmetiikkaa, kauneuskirurgia, fitness sun muut olisivat niin järkyttävän suurta bisnestä? Miehillä ne eivät sitä ole. Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.[/quote]

Toivottavasti ymmärsin kirjoituksesi, joka oli aika sekava. Mihin perustuu käsitys vanhoista katkerista naisista? Itse elän yli 50-vuotiaana itsetunnoltani elämäni parasta aikaa, mikä johtuu siitä, ettei ole enää paineita. Hyvä taloustilanne mahdollistaa monia asioita, lapsilla on hyvät opiskelupaikat ja olen terve sekä hyväkuntoinen. Myös miehillä on monia vanhenemiseen liittyviä pelkoja ja ongelmia. Se on helppo tajuta, että miehet eivät oikein osaa nähdä ulkonäköään realistisesti. Pelkät tuuheat hiukset eivät takaa nuorekasta ulkonäköä. Kevyttapailen itseäni huomattavasti nuorempaa miestä, koska seksuaaliset tarpeemme osuvat kohdilleen. Mielelläni harrastan seksiä monta kertaa päivässä, minkä vuoksi ikäiseni mies ei minulle oikein sovi.

Vierailija
124/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaikilla niinkuin edellisellä kommentoijalla on nuori, komea isomunainen rakastaja 50vuotiaana, joka nainen on hyvin säilynyt ja he ovat se poikkeus joka asiassa kuten he eivät ole lainkaan pinnallisia. Syvät arvot, luonne ja henkinen yhteys ratkaisee, raha, status, ulkonäkö mitkään tuollaiset asiat ei merkitse heille mitään.

Tätä saamme lukea vauvafoorumilta taukoamatta, joskus ihan vakavasti mietin että kenelle te niinkuin valehtelette, muille naisille, miehille vai itsellenne. 

Vierailija
125/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani ulkonäöstä ja peniksen koosta ei tainnut olla puhetta. Enkä sanonut olevani hyvin säilynyt, sillä sitä en voi itse arvioida. Ja kyllä, minä olen pinnallinen tietyissä asioissa. Missä valhe?

Vierailija
126/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kaikilla niinkuin edellisellä kommentoijalla on nuori, komea isomunainen rakastaja 50vuotiaana, joka nainen on hyvin säilynyt ja he ovat se poikkeus joka asiassa kuten he eivät ole lainkaan pinnallisia. Syvät arvot, luonne ja henkinen yhteys ratkaisee, raha, status, ulkonäkö mitkään tuollaiset asiat ei merkitse heille mitään.

Tätä saamme lukea vauvafoorumilta taukoamatta, joskus ihan vakavasti mietin että kenelle te niinkuin valehtelette, muille naisille, miehille vai itsellenne. 

50-vuotias nainen ei saa olla tyytyväinen elämäänsä, sillä muille tulee paha mieli. 50-vuotiaan naisen kuuluu itkeä katkerana ja rupsahtaneena nurkassa ja katselle kateellisena 50- vuotiaita miehiä nuorine tyttöystävineen.

Vierailija
127/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka vyörytätte ksuhistusta siitä kuinka naiset kiinnostuu miehestä vasta kun se on vanhempi ja on statusta ja rahaa niin oikeastiko kuvittelette ettei se mies ole muuttunut 10 vuodessa miksikään? On sama ruipelo ja sosiaalisilta taidoiltaan raakile? Tiedän itse kun menin vastaavan kanssa naimisiin ja nyt 20 vuotta myöhemmin mies on ihan eri tasolla sekä fyysisesti että henkisesti.

Totta kai moni muuttuu myös persoonaltaan. Mutta kiistätkö sen, että monella miehellä se suosion kasvu ei selittyisi sillä, että hänen sosiaalinen statuksensa on noussut?

Vierailija
128/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realiteettia on se että nelikymppinen mies on rakastajana paljon parempi kuin 15 vuotta aikaisemmin on ollut. Tietää mitä sanoa ja miten pitää koskea. Ei ole enää niin hätäinen vaan pystyy kiusoittelemaan pitkään. Mutta on edelleen yhtä visuaalinen kuin ennenkin. 40 vuotias nainen, joka olisi oikeasti kimmoisassa kunnossa on kyllä jo aika myytti.

Vierailija
129/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vaan katkeria. Ei tarvitse olla mikään nero huomatakseen, että naisten itsevarmuus perustuu todella paljon seksuaaliseen viehätysvoimaan, kaikkiin niihin katseisiin ja iskuyrityksiin. Kun ikä vie sen pois, niin epävarmuus tulee tilalle. Monet vanhemmat naisethan ovat katkeria myös nuorille kauniille naisille. Pompottavat ja tylyttävät työpaikoilla, netissä haukkuvat minkä kerkeävät. Jos naisella ei ole itsetuntoa, voi ulkonäön rapistuminen olla todella kova pala. Miten muuten kaikenmaailman anti-ageing, kosmetiikkaa, kauneuskirurgia, fitness sun muut olisivat niin järkyttävän suurta bisnestä? Miehillä ne eivät sitä ole. Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.

Toivottavasti ymmärsin kirjoituksesi, joka oli aika sekava. Mihin perustuu käsitys vanhoista katkerista naisista? Itse elän yli 50-vuotiaana itsetunnoltani elämäni parasta aikaa, mikä johtuu siitä, ettei ole enää paineita. Hyvä taloustilanne mahdollistaa monia asioita, lapsilla on hyvät opiskelupaikat ja olen terve sekä hyväkuntoinen. Myös miehillä on monia vanhenemiseen liittyviä pelkoja ja ongelmia. Se on helppo tajuta, että miehet eivät oikein osaa nähdä ulkonäköään realistisesti. Pelkät tuuheat hiukset eivät takaa nuorekasta ulkonäköä. Kevyttapailen itseäni huomattavasti nuorempaa miestä, koska seksuaaliset tarpeemme osuvat kohdilleen. Mielelläni harrastan seksiä monta kertaa päivässä, minkä vuoksi ikäiseni mies ei minulle oikein sovi.

Mä en tiedä oliko sun tarkoitus vain pröystäillä vai kertoa, että et ole katkera, mutta joka tapauksessa kaikki viiskymppiset eivät ole kuten sinä.

Vierailija
130/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realiteettia on se että nelikymppinen mies on rakastajana paljon parempi kuin 15 vuotta aikaisemmin on ollut. Tietää mitä sanoa ja miten pitää koskea. Ei ole enää niin hätäinen vaan pystyy kiusoittelemaan pitkään. Mutta on edelleen yhtä visuaalinen kuin ennenkin. 40 vuotias nainen, joka olisi oikeasti kimmoisassa kunnossa on kyllä jo aika myytti.

Niin että miestä voi luonnehtia käyttäytymisen mukaan ja sen mukaan, minkälaista ulkonäköä hän arvostaa (visuaalisuus) kun taas naista luonnehditaan vain ulkonäön mukaan? Nelikymppinen mieshän ei ole saanut vatsaa, ei yhtään pehmeyttä vuosien varrella, kasvoissa ei rypyn ryppyä. Nelikymppinen nainen taas ei ole 15 vuodessa oppinut mitään miehistä tai seksistä. Ei ole sinut itsensä kanssa, eikä osaa nauttia sängyssä.

Ihan käsittämätöntä kaksinaismoralismia.

Vierailija
131/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä ei siis tapahdu mitään fysiologisia muutoksia 15 vuoden aikana? Haluaisin tietää, mistä löydän nämä miehet.

Vierailija
132/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että miestä voi luonnehtia käyttäytymisen mukaan ja sen mukaan, minkälaista ulkonäköä hän arvostaa (visuaalisuus) kun taas naista luonnehditaan vain ulkonäön mukaan? Nelikymppinen mieshän ei ole saanut vatsaa, ei yhtään pehmeyttä vuosien varrella, kasvoissa ei rypyn ryppyä. Nelikymppinen nainen taas ei ole 15 vuodessa oppinut mitään miehistä tai seksistä. Ei ole sinut itsensä kanssa, eikä osaa nauttia sängyssä.

Ihan käsittämätöntä kaksinaismoralismia.

Miehille ja naisille on eri kriteerit totta kai. Ei naisten odoteta olevan yli 170 cm pitkiä että kelpaavat miehille. Onko tämä sinusta väärin ja kaksinaismoralismia?

Vierailija
133/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Timmeys ei liene luulon asia vaan ihan mitattavissa. Onko vatsakumpua, onko rasvaa, onko lihaksia jne. Ryhdistä näkee keskivartalon kunnon. Ruokavalio, tupakointi, alkoholin käyttö ja unen määrä näkyvät ihossa. Miehet ovat keskimäärin pulskempia kuin naiset.

Missä lukee miesten olevan pulskempia kuin naiset?Enemmän  tuntuu kunnon syöttösikoja tulevan naisissa vastaan kadulla.

No esim THL on sitä mieltä:

Yli puolet aikuisista on vähintään ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2), ja joka viides voidaan luokitella lihavaksi (painoindeksi vähintään 30 kg/m2).

*Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.

*Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

*Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

*Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.

*Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

*Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Miehet johtaa kaikkia tilastoja. Että se siitä. 

Naisilla samat kriteerit ylipainolle kuin miehellä. Todella laadukas tutkimus :D 

No kiloissa mitattuna miehet ovat paljon naisia painavampia eli mättävät sitä ruokaa vielä selvemmin naisia enemmän kuin mitä painoindeksiluvut antaisivat ymmärtää

Vierailija
134/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vanhat ukot ovat visuaalisia? Kamalan rupsahtaneita ukkeleita, joita ei voi katsoa ilman, että silmät vuotaa verta siitä rumuudesta.

Vierailija
135/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vanhat naiset ovat visuaalisia? Kamalan rupsahtaneita ämmiä, joita ei voi katsoa ilman, että silmät vuotaa verta siitä rumuudesta.

Ei kuulosta kivalta kun vaihtaa sukupuolet, sinäkin siis olet n10v päästä niin ruma että silmät vuotaa verta, eikö niin?

Vierailija
136/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vanhat ukot ovat visuaalisia? Kamalan rupsahtaneita ukkeleita, joita ei voi katsoa ilman, että silmät vuotaa verta siitä rumuudesta.

Mä taas ymmärsin visuaalisuuden siten että miehet arvostavat naiskauneutta. Ihan ymmärrettävää, naisetkin nauttii kauniista asioista.

Vierailija
137/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vanhat naiset ovat visuaalisia? Kamalan rupsahtaneita ämmiä, joita ei voi katsoa ilman, että silmät vuotaa verta siitä rumuudesta.

Ei kuulosta kivalta kun vaihtaa sukupuolet, sinäkin siis olet n10v päästä niin ruma että silmät vuotaa verta, eikö niin?

Kymmenen vuoden päästä? Älä vaari naurata. Ei oo noin lyhyt aika.

Vierailija
138/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Näinnän se menee. Moni itsestään huolehtiva ja kaljuuntamaton mies menee kolmekymppisestä vielä nelikymppisenä ja vanhempanakin. Naisista voi erittäin harvoin sanoa samaa.

Uuno sen jo tiesi, että naisten perisynti on rupsahtaminen.

Tässä hyvä esimerkki ap:n mainitsemasta ilmiöstä. :)

Se nyt vain on totuus, että miehet pysyvät haluttavina pidempään. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Aijaa. No miksi ne vanhemmat miehet ei sitten ole haluttavia? 35+ miehet harvoin ainakaan mun päätä kääntää.

N33

Vierailija
139/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Näinnän se menee. Moni itsestään huolehtiva ja kaljuuntamaton mies menee kolmekymppisestä vielä nelikymppisenä ja vanhempanakin. Naisista voi erittäin harvoin sanoa samaa.

Uuno sen jo tiesi, että naisten perisynti on rupsahtaminen.

Tässä hyvä esimerkki ap:n mainitsemasta ilmiöstä. :)

Se nyt vain on totuus, että miehet pysyvät haluttavina pidempään. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Aijaa. No miksi ne vanhemmat miehet ei sitten ole haluttavia? 35+ miehet harvoin ainakaan mun päätä kääntää.

N33

Ei nyt puhutakaan mistään lähipubin Pertsoista, vaan miehet jotka tekevät töitä ulkonäkönsä eteen, ovat sosiaalisia ja menestyneitä pysyvät huipulla paljon pidempään. Se on aika paljon miehestä itsestään kiinni. Kyllä tällaisia miehiä on määrällisesti vaikka kuinka, vaikka suurin osa alkaisikin jo rupsahtaa.

Vierailija
140/168 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45. Kelpais vallan hyvin vaikka 55nenkin nainen kunhan hänessä on sitä jotain ja kemia toimii.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän