Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ervasti oikeassa puhuessaan Helsingin seudun ”helvetillisistä lähiöistä”?

Vierailija
17.08.2016 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi idiootit täggäilijät laittavat tuonne kuvia larusta ja arabiasta kun puhuvat lähilöistä? Laittaisivat Kontulan ja Espoon keskuksen kuvia.

Vierailija
2/4 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, tuskin tuo on edes käynyt sellaisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noi idiootit täggäilijät laittavat tuonne kuvia larusta ja arabiasta kun puhuvat lähilöistä? Laittaisivat Kontulan ja Espoon keskuksen kuvia.

kyllä kontulastakin saa korpea kuvaan, tai pientaloja, ja paljon muuta

Vierailija
4/4 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ykkönen, nekin kumminkin ovat lähiöitä.

Mikä on helvetin ominaisuus? Minkä itse kukin kokee helvetiksi? Minulle helvettiä on maaseudulla sellainen kolkka, jossa ei ole mitään palveluita mailla halmeilla.

Nyt asun Helsingin Malminkartanossa, joka on oikeasti aika kulahtaneen näköinen lähiö, jossa on paljon opiskelija-asuntoja ja kaupungin vuokra-asuntoja ja siten vähän enemmän vähävaraista ja syrjäytynyttä asujaimistoa.

Mutta TOISAALTA täällä on myös erinomaiset lenkkimaastot, halpoja ja suuria asuntoja, palvelut aivan erinomaiset. On kirjastot, museot, ratsastustallit, useita kuntosaleja, tennishallit, urheilukentät, jäähallit, uimahallit, ostoskeskuksia neljäkin... Kaikki kävelymatkan päässä. Juna kulkee parin sadan metrin päästä. Lentokenttä alle kymmenen kilometrin päässä. Keskustaan pääsee paikallisjunalla kymmenen minuutin välein vartissa.

En minä tätä millään tasolla siis helvetiksi sanoisi, keskituloiselle ihan ok asuinpaikka stadissa, kun ei halua ottaa monen sadan tuhannen euron torpparisopimusta pankkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi