Olen ollut tupakoimatta nyt 26 tuntia :)
Jee! Tästä se lähtee. Haluun hengittää! Enkä halua töissä rynnätä pikasavuille salaa (tai vähemmän salaa) tai haista tupakalle ja ja ja ja..
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 4. Pv menossa ja alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun pientä oravaa.
Röökiä ei tee varsinaisesti mieli, mut joku puuttuu ja ärsyttää niin perkuleesti että justiinsa äskenkin karjuin keuhkot pihalle kun suutuin 😂 Saatana 😂Miten heikko voi edes olla. :D Sähän oot ihan täys pelle hahaah! Kasva aikuiseksi ja hanki selkäranka häviäjä.
Ihan oon aikuinen pelle, selkärankakin löytyy. Mikäs sun selitys on? Ei ilmeisesti ainakaan selkärankaa vaativa aikuisiän tupakkalakko? 😂😂😂 wtf
Vai oikein AIKUISiän tupakkalakko.. XD WT vaan itsellesi.
Sitten olet lopettanut väärällä tavalla röökin polton. Luin " stumppaa tähän "kirjan ja sen jälkeen en ole röökiä kaivannut. (Polttanut 8 vuotta) kirjan kirjoittaja polttanut yli 30 vuottaa ja yli satatupakkaa päivässä. Älkää rakkaat lopettako tahdonvoimalla(et koskaan pääse yli uhrautumisen tunteesta sekä olo pn masentava), nikotiini purkalla, yms nikotiini jutuilla, niistä ei ole apua. Muistakaa että tupakka on tehnyt tupakoitsijat riippuvaisiksi nikotiinistä niinkuin huumepiikki nistin heroiinistä. SAVUTON ON ELÄMÄ ON AINA LAHJA JA VAIN HYVIÄ ASIOITA ALKAA TAPAHTUMAAN SINULLE. en tarkoita että huonot päivät lähtee pois, mutta tupakalla ei ole -mitään- hyötyjä ja tupakoimattomuudella ei ole muuta kuin hyötyjä.
Varmaan tupakoitsijan korvaan kuulostaa diipadaapalta, niin kuulosti munkin korvaan kunnes luin tän kirjan joka käsitteli sitä mitä meidän pieneenisoon mieleemme on tuputettu koko meidän elämän ajan siitä kuinka tupakka rentouttaa ja auttaa meitä jotenkin. Tosiasiahan on se että tupakan sisältämä nikotiini on nimenomaan se mikä tekee tupakoijat rauhattomiksi ja stressaantuneiksi. Ei savuttomalla ihmisellä ole mitään tarvetta sytyttää savuketta. Ruuan jälkeen savuton ihminen on täysin rentoutunut kun taas se joka polttaa ei ikinä tule olemaan täysin rentoutunut tämän hirveän nikotiini vajeensa takia. Heti kun olet polttanut tupakan ja stumpannut nikotiini alkaa poistua elimistöstäsi eli janoat jo toista röökiä tietämättäsi.
EN VOI MUUTA SANOA KUN ET LUKEKAA
ette menetä mitään vaikka lukaisitte. :) päin vastoin, saatatte jopa nostaa pään sieltä pusikoista ja tajuta että ei tee mieli enään ottaa savuketta käteen. Niin uskomattomalta kun se kuulostaakin niin TÄMÄ 💓 en voi muuta kun ylistää tätä kirjaa.
http://www.adlibris.com/fi/kirja/stumppaa-tahan-9789522792358?gclid=Cjw…
36 päivää ilman kessua näyttää nicotinell -sovellus! Oon niin ylpee otestäni, yhtäkkiä muka jaksoin juosta 10km lenkin, ennen se ei oo onnistunu. Tupakkavuosia takana 13 enkä kaipaa ku satunnaisesti. Niin ylpee.
Hieno juttu. Itse olen ollut polttamatta noin 8 viikkoa, on taas helpompaa hengittää.