Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallit ovat niin ällöttäviä :(

Vierailija
17.08.2016 |

Joka kerta uimahallissa tai kylpylässä käydessä löytyy jostain altaasta lillumasta laastaria, tamponia ja kondomia. Yhden kylpylän suihkutiloissa nainen (venäläinen?) liimasi pokkana suihkutilan seinään verisen siteen ja jätti siihen.
Muistan kun ala-asteella kävin koulu-uinnissa ja miehiä asteli pokkana naisten suihkupuolelle käyskentelemään, silloin sille naurettiin ja miehiä pidettiin "hulluina" ja "noloina", nyt vanhempana keksii uusia motiiveja miesten toiminnalle. Samoin allaspuolella tuli nähtyä vilahtelevaa penistä, mutta sekin oli hassu kikatuksen aihe jolle vain naurettiin jälkeenpäin kun "se tyhmä äijä ei tajunnut että pippeli näkyi, se oli varmaan jotenkin vammainen".
Tänään kävin lasten kanssa uimahallissa kun oli alennus, eikä ihan heti tarvitse mennä uudestaan. Suihkutiloissa oli äiti pienen pojan kanssa ja poika oksensi lattialle, oksennus oikein sekoittui muuhun lattian veteen ja levisi, onneksi lattia oli kallellaan suihkukaivoon joten oksennus ei levinnyt muualle. Kuitenkin vielä lähtivät allaspuolelle. Me olimme juuri lähdössä enkä onnekseni joudu tietämään, kuinka tilanne jatkui.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit ovat aivan sairaita. Vesi on pelkkää pissaa, verta, kakkaa, oksennusta, sylkeä, räkää, spermaa ja hikeä. Seassa lilluu hilsettä, ihoa, veteen lionneita rupia ja ei-orgaanisia sattumia kuten noita laastareita, tamponeita tai kondomeita. 

Olen nähnyt kahdesti (kerran uimahallin porealtaassa, kerran kylpylän matalassa kuumassa rentoumisaltaassa) ihmisen tuottavan kumppanilleen orgasmin, välittämättä siitä että pienen matkan päässä leikkii lapsia. 

Vierailija
2/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat asiat inhottaa minuakin, sekä se, että suihkuissa ei ole mitään yksityisyyttä. Olisi edes jotain sermiä suihkujen välillä. Saunassakin saisi käyttää uima-asua. Tämän takia en kyseisissä paikoissa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallit ovat aivan sairaita. Vesi on pelkkää pissaa, verta, kakkaa, oksennusta, sylkeä, räkää, spermaa ja hikeä. Seassa lilluu hilsettä, ihoa, veteen lionneita rupia ja ei-orgaanisia sattumia kuten noita laastareita, tamponeita tai kondomeita. 

Olen nähnyt kahdesti (kerran uimahallin porealtaassa, kerran kylpylän matalassa kuumassa rentoumisaltaassa) ihmisen tuottavan kumppanilleen orgasmin, välittämättä siitä että pienen matkan päässä leikkii lapsia. 

Hyi hitto! Ei paljon järki päätä ole pakottanut.

Vierailija
4/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tule käytyä uimahalleissa tai kylpylöissä ihan noista syistä. Ällöttävää. Lapsi joutuu koulun kanssa käymään, niin se on vähän harmillista ettei olla perheen kanssa käyty. Uimaan on oppinut mökkirannassa.  

Vierailija
5/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen uimahalli?

Vierailija
6/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiattomasta käytöksestä kannattaa ilmoittaa uimavalvojille. Minäkin ilmiannoin ukon joka "vahingossa" yritti koskea takapuoleeni useaan otteeseen porealtaassa.

Vierailija
7/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin vesi on kusista ja paskaista, jota kaikki yhdessä suussaan kuolaavat, yök!

Minä en siihen paskaveteen koskisi kepilläkään.

Vierailija
8/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kaikki luola-tyyliset ja tunnelmavalaistut kylpyläratkaisut ovat yleisiä kuhertelupaikkoja. Viimeksi kylpylässä oli sellainen terapiasauna, jossa oli pieniä saunoja, joissa oli eri värisiä valoja ja jotain eukalyptuksen tuoksua, kondomi sieltäkin sitten löytyi :)

Vierailija
9/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä rapapohjan uimahallissa ap käy? En ole itse koskaan nähnyt mitään luettelemistasi sikailuista.

Vierailija
10/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt vain laastareita ja tekoripsiä altaissa lillumassa. Olen tainut päästä vähällä.

Vierailija
11/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hemmetissä te oikein olette käyny uimassa?

Vierailija
12/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt kaikkea seksistä irronneisiin tekokynsiin. En ole asunut pk-seudulla uimahalleissa, vaan ihan tavallisissa 20 000 ja 100 000 asukkaan kaupungeissa olen asunut aikuisiällä (aikuisena kunnolla huomaa nuo hirveydet). Kylpylässä olen käynyt missä sattuu. 

Vierailija
13/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itiksen uimahalli?

Ihan tavallisen, keskisuuren suomalaiskaupungin uimahalli. 

ap

Vierailija
14/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma uima-allas.

Vierailija
15/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastareita ja lapsen perässä kriippailevia miehiä oon nähny ainakin Jyväskylän suurimmassa uimahallissa. Viime reissun kruunas, ku joku pölli pyyhkeen suihkussa ollessa.

Vierailija
16/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastaisia ovat. Miks et ilmoittaanut kenellekään tuosta oksentelevasta lapsesta? Hyi hitto.

En tykkää käydä juuri sen takia että ne ovat niin likaisia. Vessat saastaisessa kunnossa, samoin altaat. On sieltä löytynyt vaikka mitä ylläreitä.

Vierailija
17/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt vaikka lapsia uimahalleissa... Ihan varmana ne kusee niihin altaisiinkin lukemattomia kertoja... Hyi hitto että on oksettavia paikkoja.

Vierailija
18/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity uimahallin siisteyteen mutta tapahtui Keikyän uimahallissa Äetsässä joskus 2000-luvun alkupuolella. Sain lapsena lipunmyyntitiskillä huudot kun toin sinne jonkun kellon jonka olin löytänyt pukuhuoneen lattialta. Ukko siinä sitten kyseli kiukkuisesti että mistä löysit, mistä löysit? Mitä vittua, yritin tehdä vain päivän hyvän työn ja tuoda sen tänne jos sen kadottanut ihminen sattuu sitä kyselemään. En tuskin olisi tuonut jos olisin aikonut varastaa? Vittu.

Vierailija
19/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatasko ihan nyt nimetä nämä paikat kun teillä kuuluu olevan enemmänkin kokemusta? Me on uitu monessa uimahallissa pitkin maata ilman ongelmia.

Vierailija
20/42 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä jo uimahallien paikkakuntia heitetty, tuskin on monia vaihtoehtoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi