Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista miestä juuri sinä et haluaisi?

Vierailija
17.08.2016 |

Siis kuitenkin sellaista jota ei yleensä pidetä ongelmatapauksena. Eli jätetään kaikki väkivaltainen, narkomaani yms. itsestäänselvyydet pois ketjusta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapuolisuuden vuoksi mies tässä kertoo millaista naista en todellakaan haluaisi:

Sellainen jonka mielestä miehen kuuluu tehdä aloite, ja  jolla on vähintään yksi iso koira, ehkä useampiakin, jotka on koko ajan jaloissa ja vie paljon aikaa ja huomiota, ja nainen olisi luonteeltaan vahva ja johtajatyyppi, mutta hän haluaisi kuitenkin miehen joka on vielä häntäkin vahvempi henkisesti ja fyysesti, eli hänestä "miehen kuuluu olla mies" ja "ei ole mies eikä mikään ellei sitä ja tätä". Hyi olkoon, pelkkä ajatuskin....

Mä tunnen tän tyypin! :D 

Vierailija
22/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijaa. Muutkaan ammattiurheilijat eivät hirveästi nappaa, koska koko elämä pyörii niin täysin sen urheilulajin ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista halveksivaan sävyyn puhuvaa.

Vierailija
24/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sopisi sellainen stereotyyppinen taiteilija(sielu), joka on kiinnostuneempi taiteestaan kuin minusta :D tai perheestään, noin kärjistetysti. Että mä olisin "muusa" joka huolehtii enempi arjesta.

Siis tässä ei ole mitään vikaa, tiedän vaan että itse en viihtyisi sellaisessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi