Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotemerkeillä brassailijat

Vierailija
17.08.2016 |

Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka miettii että 'mun pitää ostaa se Kånken kun sehän on nyt se juttu'. Oon kuullut nää sanat tutun suusta niin monta kertaa eri tuotemerkin ja tuotteen kohdalla. Äääh, eikö parempaa keksitä kun hullaannutaan johonkin brändiin ja kuvitellaan olevan parempia ihmisiä kun kuljetaan trendien mukana. Ohhoi. Mikään vaate tai käyttöesine tai sisustustavara ei voi olla vain neutraali asia, että mulla nyt on takki päällä tai lapsella kengät vaan kaikki on niin merkkitavaraa niin merkkitavaraa. Oksettaa moinen tyhjästä maksaminen ja hypetys. :P

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää vaan. Sellaista se elämä on =)

Vierailija
2/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää. Ja kun en tiedä merkeistä mitään, enkä ole niistä kiinnostunut, ei minulle kerro mitään jos joku kertoo että ostin XYZ:n huivin tai ABCD:n kengät. Kerro mieluummin minkävärisen huivin, mitä materiaalia, minkä kokoinen, onko talvi- vai kesähuivi, niin saan jonkun käsityksen mistä puhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö koskaan kyllästy kirjoittamaan känkenistä? kannattaisi miettiä uusia puheenaiheita.

Vierailija
4/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä muu porukka on ostanut just viimistään nyt ne känkenit ku kaikilla muillaki eikä kehtaa kirjottaa mitään. XD Ettei vaan tarvis itse miettiä mistä tykkää ja mikä itselle käy. Riittää kun katsoo naapurin Liisalta mallia tai muistelee mitä sillä työpaikan Maijalla olikaan päällä. Ai niin ja mitä se Riikka sanoikaan ostaneesta lapsilleen eilen.. ettei vaan kukaan katso kieroon kun mulla on just nää oikeet merkit. Ja nehän pitää joka käänteessä muistaa mainita. Että laitoin tosiaan tänään eskariin meidän Aamulle sitä Me and I:ta ja Noshia ja Tickettiä ja Polarn o Pyrettiä ja Punaista norsua ja Papua ja ja ja ja.. itelle hommasin just Riekerin kengät töihin ja viikonlopun juhliin ne loboutinit. Ja tom tomit on sit matkalle kätevät. Ookkseeennuusss...

Vierailija
5/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti köyhiä ja typeriä tuollaiset ihmiset, jotka puhua paapostavat merkkituotteista - oli kyseessä sitten omat ostokset tai toisten :p

Vierailija
6/6 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö koskaan kyllästy kirjoittamaan känkenistä? kannattaisi miettiä uusia puheenaiheita.

Tää on ihme ilmiö. En ole nähnyt kånken-reppua vuosiin, mutta av:n mukaan niitä on joka toisella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän