Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti, mutta haluaa yhä olla elämässäni. Onnistuuko?

Vierailija
17.08.2016 |

Sanoi, että meiltä loppuu nyt ainoastaan parisuhde, mikään muu ei muutu. Soitellaan, voidaan nähdä, tehdään jotain yhteisiä työjuttuja ym. Itselle tuo tuntuu raastavalta ajatukselta. Näen hänet yhä miehenä jota rakastan ja yhteydenpito ei paranna haavoja. En ymmärrä, miksi hän haluaa tai miten pystyy tuollaiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu! Vahingoitat vaan itseäs, ei kannata olla enää missään tekemisissä.

Vierailija
2/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät sen pystytkö ja haluatko sinä. Jotkut ei pysty, heitä se satuttaisi liikaa.

Itse taas olen aina pystynyt. Olen kaikkien eksieni kanssa hyvä kaveri, olisi  tuntunut hullulta ihan heittää menemään hyvä ihmissuhde siksi, että ei nyt parisuhdemielessä haluta enää olla yhdessä. Kavereina voi silti toimia mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kääpiö. Mutta lienee aivokääpiö?

Vierailija
4/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaista perässään vetää, ero on ero eikö mies ymmärrä mitä se tarkoittaa.

Pitää sua varalla jos ei uutta piikaa löydäkkää, heivaa helvettiin se ukko.

Vierailija
5/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ei varmaan kannata suostua. Ystävyys suhteen jälkeen on ihan mahdollinen, mutta riippuu aina tilanteesta.

Vierailija
6/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näen hänet yhä miehenä jota rakastan ja yhteydenpito ei paranna haavoja. En ymmärrä, miksi hän haluaa tai miten pystyy tuollaiseen."

Selvästi olet ihan liian rakastunut häneen, tai yleensä liian tunneihminen, että sun kannattaisi lähteä tuohon kuvioon. Kaikki ei ole, ja heille sellainen on ihan ok, todeta järjellä vaan että ok, ei meistä paria tullut mutta jatketaan kavereina.

Vierailija
7/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu. Luulee pitävänsä sut varalla.

Vierailija
8/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata suostua. Aikuinen ihminen voi pitää korrektit välit mutta sydänystäviä ei kyllä yleensä voida olla ja lisäksi vielä kannattaa ottaa huomioon miten tilanne muuttuu kun uusia kumppaneita tulee kuvioihin. Ongelmia tuosta vain on luvassa. Sanot vaan että voidaan pitää silloin tällöin yhteyttä mutta yhteiset tekemiset ei nyt käy koska et halua.

Vierailija
9/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran täytyy täältä kysellä, niin ei. En tiedä millainen suhde teillä ollut, mutta itse olisin tyytyväinen jos noin urposta pääsisin eroon. Jättää, mutta haluaa, että roikut siinä... varalla kenties?? Ei kauheaa kunnioitusta sua ja sun tunteita kohtaan. Fiksu tajuaa, että jätetty tarvii aikaa surra ja ottaa etäisyyttä.

Tai sit mies vaan sanoo noi asiat syyllisyydestä. Sillä on joku toinen kierrossa ollut ja joku osa tuntee syyllisyyttä. Se yrittää helpottaa omaa oloaan. Yrittää pehmentää tekoaan...

Vierailija
10/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että hänellä veri vetää jo muualle, mutta haluaa pitää mua vielä otteessaan. Runsaasti narsistisia piirteitä ollut jo muutenkin. Sanoi, ettei tunne mua kohtaan enää mitään. Silti haluaa pitää mut elämässään.

Ap

Vierailija
11/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep välit vaan poikki. Niin ainakin itse tekisin. ja oon tehnytkin

Vierailija
12/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että hänellä veri vetää jo muualle, mutta haluaa pitää mua vielä otteessaan. Runsaasti narsistisia piirteitä ollut jo muutenkin. Sanoi, ettei tunne mua kohtaan enää mitään. Silti haluaa pitää mut elämässään.

Ap

No sittenhän tuo on ihan selkeä tapaus, eli ei enää mitään yhteydenpitoja. Aika parantaa haavat, ja sinäkin vielä löydät jonkun uuden, kunnollisen rakkauden.

Vierailija
13/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuore ero. Sano, että haluat haalistaa kunnolla parisuhteen muiston ennen kuin pystyt jatkamaan rehellisesti ystävänä. Veikkaa, että ainakin pari kuukautta ellei puoli vuotta menee, että unohdat mitään olleenkaan. Ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin tarvitset nyt pari kunnon panoa eli laastarisuhteen tai kaksi, sitten oikean vanhanajan romanssin. Olet nyt asettanut ne tavoitteeksi niin palataan asiaan kun olet muutamaa kokemusta rikkaampi.

Luulisi exää vituttavan huolella jos saat pidettyä keskustelun about tällä tasolla etkä jää jankkaamaan. Määrätietoisesti eroon, tsemppiä! Ja teet mitä teet, kunhan exälle jää tuo mielikuva päähän.

Vierailija
14/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuore ero. Sano, että haluat haalistaa kunnolla parisuhteen muiston ennen kuin pystyt jatkamaan rehellisesti ystävänä. Veikkaa, että ainakin pari kuukautta ellei puoli vuotta menee, että unohdat mitään olleenkaan. Ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin tarvitset nyt pari kunnon panoa eli laastarisuhteen tai kaksi, sitten oikean vanhanajan romanssin. Olet nyt asettanut ne tavoitteeksi niin palataan asiaan kun olet muutamaa kokemusta rikkaampi.

Luulisi exää vituttavan huolella jos saat pidettyä keskustelun about tällä tasolla etkä jää jankkaamaan. Määrätietoisesti eroon, tsemppiä! Ja teet mitä teet, kunhan exälle jää tuo mielikuva päähän.

Tällä vaan näytät että olet edelleen epätoivoisen rakastunut exään. Vaikka olisitkin niin ei sitä nyt noin nolosti tarvitse näyttää hänelle yrittäen tehdä mustasukkaiseksi ihmisen joka on juuri sanonut ettei välitä yhtään susta.

Vierailija
15/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä vaan näytät että olet edelleen epätoivoisen rakastunut exään. Vaikka olisitkin niin ei sitä nyt noin nolosti tarvitse näyttää hänelle yrittäen tehdä mustasukkaiseksi ihmisen joka on juuri sanonut ettei välitä yhtään susta.".

No ei kai se muutenkaan ole jäänyt salaisuudeksi.. minä ratkaisisin rakkaussurut käytännöllisyydellä, uutta kehiin niin vanha haalistuu. Niin se menee kuitenkin, miksi sitä ei sanoisi ääneen? Ääneen sanottuna kirpaisee, eipä ole niin noloa kuin sanot.

Vierailija
16/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw. minusta on noloa peukuttaa alas eriävää mielipidettä ja peukuttaa ylös omaa mielipidettään *argh*

Vierailija
17/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi kuulostaa siltä, että et ehdottomasti suostu tuollaiseen. Sano hänelle että jos ei halua olla kanssasi, niin heipparallaa. Ota tai jätä. Jos hänessä on narsistisia piirteitä niin hyvä että pääset eroon.

Me oltiin eksäni kanssa kauan ystäviä eron jälkeen. Minun mielestä oikeasti ystäviä. No tämä "ystävyys" loppui siihen kun löysin uuden miehen. Vasta silloin tajusin, että odotti vain että otan hänet takaisin. En omasta mielestäni tehnyt mitään, mikä olisi vihjannut siihen suuntaankaan. Puhuttiin monesti minun mies- ja hänen naisasioistakin, mutta ääni muuttui kellossa kun sitten oikeasti löysin hyvän miehen.

Vierailija
18/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw. minusta on noloa peukuttaa alas eriävää mielipidettä ja peukuttaa ylös omaa mielipidettään *argh*

Av ei taida olla oikea paikka sulle sitten. :D

Vierailija
19/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti. ihan tosissaan. Ei ole olemassa eroa ilman vihaa ja etäisyyttä. Kun ero on läpi käyty voi uudessa elämäntilanteessa toki ystävystyä uudestaan. Jos kiiinnostaa. ja tuskin kiinnostaa. Kun itse erosin, exällä oli jo uus. Ei siltikään meinannut päästää irti. Raivosi, kun katkoin kaikki siteet, tunneperäiset ja käytännön asiat. Jos ei tee valintaa, ei saa mitään. Eli jos roikut exässä- hänen ehdoin, ei tilaa tule millekään uudelle. Muista, että on sun vastuulla laittaa omat rajasi, mikä sulle käy ja mikä ei. Just oli jossakin muuten juttua, ettei missään nimessä pidä yrittää erota "ystävinä" jää tunteet käsittelemättä ja prosessi käymättä. 

Vierailija
20/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on oikeasti narsisti, niin se haluaa vain saada sulta narsistista lähdettä itselleen eron jälkeenkin itsekkäästi sun hyvinvoinnin kustannuksella. Googlaa ko termi. Ja älä suostu yhteydenpitoon vaan kerrasta poikki.