Lämmitetty dildo?
Isäntä haluaa panna nykyään peppuun ja olen miettinyt että miten voisin helpottaa alun kipua. Yksi vaihtoehto voisi olla lämmitetty dildo jota voisin pitää sisällä sen aikaa kun kun annan suuhoitoa. Onko kokemuksia miten sen saa pysymään sisällä? Ei kovin seksikästä jos joutuu toisella kädellä pitämään siitä kiinni koko ajan.
Kommentit (29)
Anaalihelmet ovat myös kivat ja pysyvät paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö kylmänä sisään vai lämmitätkö niitä lämmittäjässä?
Kylmänä kakkoseen sanoo vanha sananlaskukin...
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy dildon lämmittämiseen?
Kätevästi ainaki kesällä lämpee auton koetaululla,musta muovi päälle niin ei kaikki näe.Talvella villasukan sisään ja taas koetaululle lämpäri täysille.Penkin lämmitin täysille aina niin värkki kaipaa kylmää ku***a.Uunin päälle kun on lämmitys kausi täysillä jo on lämmin,voi ittekki istua muutaman tunnin jos leivin uuni on.Tärkeetä muistaa mitä teekki niin tee TÄYSILLÄ.
Miten olis anustappi. Siinä on reuna jonka avulla se pysyy paikoillaan
Vierailija kirjoitti:
Miten olis anustappi. Siinä on reuna jonka avulla se pysyy paikoillaan
Sinäpä sen sanoit.
Eikö sen dildon voi lämmittää pillussa ennen kuin aletaan valmistella toista pesää?
Ite olen lämmittänyt kuumassa vedessä. Kerran kävi kuitenkin niin, että ihana, jäykkä ja iso dildoni unohtui kuumaan vesikattilaan liian pitkäksi aikaa. Siitä tuli ihan vetku. Poissa oli se ihana jäykkyys ja tanakkuus. Ei sitä tahtonut saada millään sisään.
Harmitti niin vietävästi. Ihan tuli exä mieleen. Olin ostanut dildon ulkomaanreissulta eikä samanlaista ole löytynyt mistää.