Prhanan tupakka ja tapariippuvuus!
Tämähän on jo naurettavaa.
Poltan nykyään aika vähän, max. 2 normaalia askia viikossa.
Joka aamu olen niin typerä että käyn aamuröökillö, sitten tuleekin taas huono olo kun olen saattanut käydä edellisenä iltana kuudelta röökillä, ja aamulla käyn siinä kahdeksan aikoihin vaikka olen jo kuudelta herännyt.
Seuraavan kerran käyn noin kahdelta, ja taas muka yllättää huono olo.
Sitten käyn vielä kerran tai pari.
Silti en saa lopetettua vaikka poltan niin vähän että joka röökistä tulee ihan karmea olo!
Puhukaa mulle järkeä, haukkumatta idiootiksi, kiitos.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No siis pakko sanoa, ettet voinut olla tietämättä tuota, kun aloitit polttaa.
Myönnän että silloin 15-vuotiaana, 18v. sitten en suonut ajatustakaan asialle.
Suosittelen ostamaan sähkötupakan eli höyrytypakan =) sillä pääsin tavasta eroon.
Ratkaisuna lue; Alan Carr,
Tumppaa tähän!
Itseasiassa tuo "karmea olo", oli se syy miksi kokeilun jälkeen jatkoin tupakointia aikoinaan. :D Enää tuota ei toki tule, kun polttaa usein.
No, en minä nyt oikein tiedä mitä tässä sanoisi, jos et itse saa asiaa ratkottua. Ei se ole kun lopettaa, päätä vaan silloin kun tulee seuraava "röökiaika", että jätänpä väliin, poltan sitten huomenna. Sama homma huomenna, jätä se yksi väliin. Jos pystyt olla muutaman päivän polttamatta noin, niin tavallaan kynnys ottaa ja polttaa laskee mahdollisesti.
Ostat sen viimeisen askin. Poltat sen koko ajan ajatellen että nyt tämä sitten loppuu. Kun aski on tyhjä voit hakea varuiksi 2 mg (koska noin vähän poltat) Nicorettepurkkapakkauksen. Ota purkka tarvittaessa aamulla ja myöhemmin jos siltä tuntuu. Yhden pakkauksen jälkeen et tarvi sitäkään.
Älä missään nimessä aloita mitään sähkötupakkahumputusta.
Itse lopetin tuolla tavalla ja tupakkaa sentään meni puoli askia päivässä. Pääkopan juttu. Nyt olen ollut pari kuukautta polttamatta, juonut jo pari tuntia aamukahvin eikä mitään tarvetta mennä aamuröökille (joka mullekin oli se tärkein) tai purra purkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostat sen viimeisen askin. Poltat sen koko ajan ajatellen että nyt tämä sitten loppuu. Kun aski on tyhjä voit hakea varuiksi 2 mg (koska noin vähän poltat) Nicorettepurkkapakkauksen. Ota purkka tarvittaessa aamulla ja myöhemmin jos siltä tuntuu. Yhden pakkauksen jälkeen et tarvi sitäkään.
Älä missään nimessä aloita mitään sähkötupakkahumputusta.
Itse lopetin tuolla tavalla ja tupakkaa sentään meni puoli askia päivässä. Pääkopan juttu. Nyt olen ollut pari kuukautta polttamatta, juonut jo pari tuntia aamukahvin eikä mitään tarvetta mennä aamuröökille (joka mullekin oli se tärkein) tai purra purkkaa.
Nikotiinipurkkaa en kyllä tartte, ei minulle tule oikeasti mitään fyysisiä oireita kun olen pitkään polttamatta.
Voin olla joskus koko päivän polttamatta jos en vain jaksa lähteä erikseen ulos röökille, joskus poltan vain yhden.
Se on vain tapana liian vahva.
En siis polta lasten nähden, joten en polta parvekkeella vaan menen aina ulos, asumme ylimässä kerroksessa ja tuntuu niin turhalta käydä vain röökin takia, poltan sitten samalla jos vaikkapa vien roskat.
No siis pakko sanoa, ettet voinut olla tietämättä tuota, kun aloitit polttaa.