Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele älypuhelinta! Keskihintaista (250-450e), hyvä kamera, isohko näyttö; kertokaa kokemuksianne eri merkeistä :)

Vierailija
17.08.2016 |

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen virusturva androidi puhelimissa pitää olla?

Vierailija
42/45 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen virusturva androidi puhelimissa pitää olla?

Äärettömän vahva, luotettava ja kallis. Päälle vielä kaksi Sultania, niin laitteella voi soittaa mahdollisesti puhelun tai kaksi. Android on yksi viruspesäke. Osta iPhone, niin ei tarvitse minkäänlaista virusturvaa, kun ysikään virus ei pysty murtamaan iPhonea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole mutta Motorolan Moto G4/4Plus on saanut hyviä arvosteluja. Itse olisin jo ostanut sellaisen ellei uutisia lähitulevaisuudessa julkaistavista Android-Nokioista olisi alkanut viime aikoina kuulua. Se täytyy katsoa..

Vierailija
44/45 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Huawei p8, ja oon ollu tosi tyytyväinen. Tätä ei taida enää saada, mutta p8 lite tai sit just Honor 7/8 vois olla sulle varteenotettavia vaihtoehtoja. Tai jos päätät panostaa rahallisesti vähän enemmän, niin p9 on aivan upea luuri.

Vierailija
45/45 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä yksi (oikeastaan kaksi) suositusta Honor seiskalle.

Meillä tyttö sai viime talvena Honor seiskan, nyt viime viikolla poikakin samanlaisen. Lapset ovat olleet tosi tyytyväisiä niihin. Hintaa Powerissa nyt 295 €.

kuka oikeesti antaa LAPSELLE käteen 600 euroo? sen tietää että viikko niin se on paskana. hahahahahah! max 10 egen antasin lapsen käyttöön. Se löytyy kohta vessanpöntöstä tai jostain ojasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi