Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää, miksi koulukiusaamiseksi luokiteltava toiminta on OK jos se tapahtuu nettipalstalla ja kohteena on julkkis?

Vierailija
17.08.2016 |

Kertokaahan mammat...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajapakkomielteiset heräävät näköjään aikaisin

Vierailija
2/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni julkkis on itse halunnut asemaansa ja julkisuuteen kuuluu myös kritiikki. Jos ei kestä arvostelua niin sit ei kannata olla julkisuudessa.

Koulukiusaamisessa uhri on lapsi ja hän ei ole tyrkkynä ängennyt ns valokeilaan.

Olen pahoillani mutta minusta näitä asioita ei voi mitenkään verrata keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielestäni julkkis on itse halunnut asemaansa ja julkisuuteen kuuluu myös kritiikki. Jos ei kestä arvostelua niin sit ei kannata olla julkisuudessa.

Koulukiusaamisessa uhri on lapsi ja hän ei ole tyrkkynä ängennyt ns valokeilaan.

Vierailija
4/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaamisessa myös kiusaaja on lapsi.

Vierailija
5/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos haluat laulaa tai urheilla ja menestyt sinua on oikeus kiusata. Just juu, hitto mitä porukkaa täällä on.. Ja sulle vielä tiedoksi että kritiikki ei ole kiusaamista, sen voi antaa ilman haukkumista!

Vierailija
6/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos haluat laulaa tai urheilla ja menestyt sinua on oikeus kiusata. Just juu, hitto mitä porukkaa täällä on.. Ja sulle vielä tiedoksi että kritiikki ei ole kiusaamista, sen voi antaa ilman haukkumista!

Ei olekaan, mutta silti täälläkin jotkut näkevät kiusaajia joka puolella ja esimerkiksi muotibloggaajan asujen kommentoiminen on näiden tyyppien mielestä kiusaamista. Usein heitä itseään on tietenkin koulukiusattu joka asteella ja työpaikkakiusattu joka firmassa. Olisikohan peiliin katsomisen paikka...

Vierailija
7/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana?

Vierailija
8/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä saa aika pitkään roikkua esim. Jenni Vartiaista herjaavat ketjut. Suurimman osan näyttää kirjoittavan vain yksi ihminen, joka pitää ketjuja yllä vastailemalla itselleen.

Ilmeisesti häntä ei saada estettyä palstalla.

Mielestäni hänen kohdallaan tuo herjaaminen täyttää jo rikoksen merkit, joten hän voisi nostaa kanteen niin halutessaan.

Vierailija
9/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus sisältyi kysymykseen.

Vierailija
10/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä saa aika pitkään roikkua esim. Jenni Vartiaista herjaavat ketjut. Suurimman osan näyttää kirjoittavan vain yksi ihminen, joka pitää ketjuja yllä vastailemalla itselleen.

Mielestäni hänen kohdallaan tuo herjaaminen täyttää jo rikoksen merkit, joten hän voisi nostaa kanteen niin halutessaan.

No mä nyt en usko, että Jenniä paljon hetkauttaa. Niistähän näkee jo eka lauseesta, että kirjoittaja on mieleltään sairas. Ei tervepäinen ihminen voi sellaista ottaa itseensä.

Vierailija
11/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä nyt en usko, että Jenniä paljon hetkauttaa. Niistähän näkee jo eka lauseesta, että kirjoittaja on mieleltään sairas. Ei tervepäinen ihminen voi sellaista ottaa itseensä.

" Niin halutessaan "

Vierailija
12/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään kaikki rakentavakin kritiikki katsotaan kiusaamiseksi.

Itse kysymykseen, ketään ei saa kiusata. Julkisuuden henkilöitä voidaan tiettyyn pisteeseen saakka arvostella (esim ettei pidä jonkun musiikista tms) mutta siinäkään ei sovi mennä liian henkilökohtaisuuksiin. Ellei nyt ihan ole joku tosi-tv-tyrkky, joka itse repostelee koko henkilökohtaisen elämänsä mediaan.

Vierailija
13/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sinun urasi olisi laulaja, niin sinä hyväksyisit sen, että sinuun saisi kohdistaa kiusahenkistä paskanpuhumista? Halusitko sinä julkisuuteen vai olla laulaja?

Vierailija
14/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on sama asia kiusata yksityishenkilöä / puhua julkisuuden henkilöstä? Pakotetaanko se julkkis lukemaan kaikki keskustelut itsestään? Miten ihmeessä nuo ovat verrattavissa?

Kun on julkisuudessa niin pitää hyväksyä että palautetta tulee joka suuntaan, ei ole mikään pakko googletella itseään ja etsiä ne negatiivisimmat kommentit.

Vierailija
15/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Niin halutessaan "

Niin? Mitä haluat kertoa lisää?

Vierailija
16/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän tylsä vastaus...Jos leikkiin lähtee leikin kestäköön.

Vierailija
17/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on sama asia kiusata yksityishenkilöä / puhua julkisuuden henkilöstä? Pakotetaanko se julkkis lukemaan kaikki keskustelut itsestään? Miten ihmeessä nuo ovat verrattavissa?

Kun on julkisuudessa niin pitää hyväksyä että palautetta tulee joka suuntaan, ei ole mikään pakko googletella itseään ja etsiä ne negatiivisimmat kommentit.

Pakotetaanko sitten nettikiusattu lukemaan paskaa, jota hänestä kirjoitetaan somessa? Ei, mutta kiusattu hän on silti. Ei koulukiusatunkaan tarvitse välittää juoruista, joita hänen selkänsä takana kerrotaan vai??

Vierailija
18/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajia täynnä tämä palsta.

Vierailija
19/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakotetaanko se yksityishenkilö ne lukemaan? Mitä erilaista siis tuossa on? Yhtä loukkaavaa se sinun paskanpuhumisesi julkkiksesta on kuin yksityishenkilöstäkin.

Vierailija
20/37 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän tylsä vastaus...Jos leikkiin lähtee leikin kestäköön.

Eli sinusta jonkun oleminen julkisuudessa on oikeutus puhua paskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme