Mies ei nuku.
Ei ole moneen yöhön nukkunut. Käy kuitenkin töissä mutta unohtelee asioita. Ei suostu lääkäriin eikä sano mikä vaivaa. Mitä teen?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Työstressi? Massennus? Käyttääkö alkoa paljon?
Tiedän että hänellä on työstressiä. Alkoholia ei paljon käytä.
Kyllä pitäis mennä lääkäriin. Vois saada vaikka pienen annoksen jotain nukkumiseen. Tietty jos työstressi, niin pitäis jutella pomon kanssa miten helpottaa pelkkä lääke ei tietenkään poista ongelmia. Tiedän kyllä etteivät miehet helpolla lääkäriin mene tai puhu tän tyyppisistä asioista. Ihminen ei kuitenkaan ilman unta pärjää ja just kun ei nuku niin alkaa unohdella asioita. Itse olen kärsinyt unettomuudesta ja tiedän kyllä mitä helvettiä se on. Kaikki päivät menee sumussa ja tokkurassa. Yritä vielä puhua miehesi kanssa. Sano, että jos ei tee unettomuudelle mitään, niin varmasti jossain vaiheessa tulee sitten pitempi sairasloma ja kysy haluaako hän mielummin sen. Tsemppiä.
Ottaa mikrounia jo tuossa vaiheessa..kukaan ei voi olla noin pitkää nukkumatta.
Ehdottomasti lääkäriin. Nukahtaa vielä rattiin ja tappaa itsensä tai sivullisen.
Itse sanoisin ellei hae apua, lähden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäis mennä lääkäriin. Vois saada vaikka pienen annoksen jotain nukkumiseen. Tietty jos työstressi, niin pitäis jutella pomon kanssa miten helpottaa pelkkä lääke ei tietenkään poista ongelmia. Tiedän kyllä etteivät miehet helpolla lääkäriin mene tai puhu tän tyyppisistä asioista. Ihminen ei kuitenkaan ilman unta pärjää ja just kun ei nuku niin alkaa unohdella asioita. Itse olen kärsinyt unettomuudesta ja tiedän kyllä mitä helvettiä se on. Kaikki päivät menee sumussa ja tokkurassa. Yritä vielä puhua miehesi kanssa. Sano, että jos ei tee unettomuudelle mitään, niin varmasti jossain vaiheessa tulee sitten pitempi sairasloma ja kysy haluaako hän mielummin sen. Tsemppiä.
On yksityisyrittäjä joten pomoa ei ole. Yritän toki puhua mutta e tiedä tehoaako se. Paljon olen puhunut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäristä ei oikeasti ole apua. En pysty nukkumaan ja lääkärit eivät määrää helposti lääkkeitä, vain lyhyeksi aikaa kun niihin jää koukkuun. Lääkkeiden loputtua en vieläkään nuku.
Seuraan. Täällä sama ongelma