Muistaako kukaan enää pidettiinkö Terence Trent D'Arbya
ikään kuin kakkosluokan Princenä vai oliko jokin muu ongelma miksei tullut kestotähteä? Oli kuitenkin hyvin lahjakas muusikko.
Kommentit (20)
Eihän suuret ihmisjoukot usein ymmärrä hyvästä musiikista hirveästi. Toisinaan osuu, mutta useammin ei. Jos puhutaan miljoonamyynneistä.
Liian erikoinen nimi hänellä, ei ainesta suureksi rock- tähdeksi kuten vaikka Sanna Marin jonka näpäkän nimen voi kirjoittaa Metallica/ heavy- tyylin!
Lisäksi hänellä tuota, miten se nykyään pitää sanoa on ehkä "ihonväriongelma" jota ei yrittänytkään peitellä kuten vaikka Mikalis Jacsson
Muistaa toki. Sign Your Name. Ihana Terencen laulu.
Liian kunnianhimoinen tyyppi omassa taiteessaan. Ei tämä aika suosi muita kuin helppoja ratkaisuja, mitä taiteeseen ja viihteeseen tulee.
Miten mulla on sellainen mielikuva, että hän "katosi" ja vaihtoi johonkin outoon juttuun laulamisen sijaan? Tykkäsin kyllä hänen musiikistaan.
Asuu nykyään Italiassa vaimonsa kanssa. Tekee musiikkia edelleen. On myös näytellyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on sellainen mielikuva, että hän "katosi" ja vaihtoi johonkin outoon juttuun laulamisen sijaan? Tykkäsin kyllä hänen musiikistaan.
Jatkan itse. Hän näki jotain näkyjä ja muutti nimensä Maitreyaksi. Musiikki muuttui pa*kaksi ja jutut oudoiksi. Ei enää mitään "sign your name" tyylistä.
TTD oli lähempänä poikabändejä, Bon Jovia ja muita sellaisia kuin rokkipoliisien arvostamia ja vakavasti ottamia kuten Princeä. Tuohon aikaan oli erittäin tiukka kategorisointi voimissaan.
Baby can I hold You tonight; duetto Pavarottin kanssa, wau 🎼
Jäi hieman yhden levyn ihmeeksi koko artisti.
Oho, sekoitin Tracy Chapmaniin, sorry 🤦
Muistan pari kappalettakin, Dance little sister ja Wishing well.
No joka tapauksessa kuuntelemisen arvoinen duetointi 😄, meni tosiaan artistit sekaisin
Nro 10&12
Tuohon aikaan oli kyllä paljon rokki- ja poppipoliisejakin. Kaverit suurin piirtein valkattiin oikean musiikkimaun perusteella.
Prince oli omassa genressään pollareiden suosiossa, ei liian kaupallista, perinteiden ymmärtämistä ja taitamista ja oman panoksen mukaan tuontia, niin niillä Prince täytti vaatimustason. M. Jackson oli Princeen verrattuna huomattavasti kevyempää, ja 90-luvulta tietysti pedaritaipumusten takia inhottu ja sitten hänen juttunsakin muuttuivat paskemmiksi. Darby jäi jotenkin noiden väliin, selvästi kaupallista, mutta ei niin kunnianhimoista kuin Princellä, mutta parempaa kuin Jacksonilla. Ura jäi lyhyeksi omien egotrippailujen ja nimenmuutosten ja oikeustaistelujen takia.
Oikeastaan tuolta ajalta Darby ja Lenny Kravitz ovat samantyyppisiä, Kravitz arvostetumpi.
Taidemaailmassa menestyy parhaiten se kellä on markkinointi kunnossa.
Terencen vinyylilevy tallessa edelleen. Koko albumi on hyvä, mutta harvoin radiosta kuulee.
Princestä en ole koskaan välittänyt, vaikka monen mielestä suuri maailmantähti olikin.
Vierailija kirjoitti:
Kääntyi muslimiksi.
En, mutta muista Terence Hillin ja Bud Bencerin. Turpiin vaan ja onnea