Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa urheilurintaliiveistä on nykyään näemmä erittäin topattuja

Vierailija
16.08.2016 |

Äly hoi taas tätäkin. En todellakaan häpeä omien rintojeni kokoa, joten ei mulla ole mitään tarvetta topata b-kupposiani vähintään yhtä kokoa isomman näköisiksi liikunnan ajaksi, eikä kyllä muulloinkaan, siis ihan älytöntä! Piti etsimällä etsiä että viimein löytyi hyvät, nätit ja järkevät, jotka siis oikeasti tukevat kunnola liikkuessa, eivätkä näytä siltä että olisi käynyt hommaamassa silikonit sitten viime näkemän. o_O

Joko mä olen tullut vanhaksi, mahdollista, tai sitten maailma tulee kiihtyvää vauhtia aina vain typerämmäksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh mistä saa topattuja urheiluliivejä?? <3

Vierailija
2/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäisin. Minkä merkkisiä? Tosin en käytä niitä urheiluun mutta on mukavat päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki liivit ovat nykyään topattuja :(

Vierailija
4/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swegmarkilla on hyvät  pikemminkin "litistävät" urheiluliivit, joiden olkaimet eivät valu:

http://i.0oo.se/5/swegmark-active-skon-sportbeha.jpg

Topatut liivit hiostavat minua, joten en mielelläni käytä niitä.

Vierailija
5/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhtään, että nännit paistaa läpi!

Vierailija
6/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää yhtään, että nännit paistaa läpi!

Sama homma. Toisin kuin aloittaja, mä taas olen joutunut etsimään löytääkseni sen verran topattuja urheiluliivejä, ettei nännit paista niistä läpi. :p

Vierailija
7/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että oot tasan kattellu jostain teinien liikkeistä (H&M/Gina..) urkkaliivejä. Kävisit vaikka M&S:llä, sieltä löysin ite toppaamattomat urheiluliivit, ja tukevat sellaiset. Eipä siellä myöskään topattuja muistaakseni näkynyt. 

Vierailija
8/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki liivit ovat nykyään topattuja :(

koska nännit :(

Vierailija
9/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistäkö saa? No siis tavallaan mahdollisesti ehkä sporttiliikkeistä, yllättävää kyllä. Mistä luulit, apteekista? Kirjastosta? Naamiaiskaupasta? Sinne tosin kuuluisivat...

En mä etsinyt mitään litistäviäkään, enkä sellaisia mistä paistaa mikään läpi, vaan kunnolla tukevia kuten niiden on aina tähän mennessä ollut tapana olla, mutta sitten kun tartuin tangolla joihinkin tosi kivan värisiin, oli niissä vähintään sentin! paksuiset toppaukset, mikä ei taatusti ole hyvä hygienian eikä hengittävyydenkään kannalta. Tästä maapallosta on tullut bimbo.

Vierailija
10/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mistäkö saa? No siis tavallaan mahdollisesti ehkä sporttiliikkeistä, yllättävää kyllä. Mistä luulit, apteekista? Kirjastosta? Naamiaiskaupasta? Sinne tosin kuuluisivat...

En mä etsinyt mitään litistäviäkään, enkä sellaisia mistä paistaa mikään läpi, vaan kunnolla tukevia kuten niiden on aina tähän mennessä ollut tapana olla, mutta sitten kun tartuin tangolla joihinkin tosi kivan värisiin, oli niissä vähintään sentin! paksuiset toppaukset, mikä ei taatusti ole hyvä hygienian eikä hengittävyydenkään kannalta. Tästä maapallosta on tullut bimbo.

Oikeastaan tukevimmat urheiluliivit ovat topattuja, ei pushuppeja vaan topatut. Myös se että liivi hieman "litistää" on myös hyvä, koska siten rinta ei pääse pomppimaan urheilussa. Jos se olisi ihan perus liivi, niin eipä sillä isorintainen juoksisi. Tai juoksisi joo, mutta rinnat hölskyten. 

Vierailija
11/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa topattuja urheiluliivejä? Mulla sojottaa nännit ällöttävän härskisti paidan alla ilman toppauksia ja olen urheiluliivien alla joutunut käyttämään tavallisia topattuja liivejä että olisin edes jotenkin säädylliden näköinen.

Vierailija
12/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kevyesti topattuja urheiluliivejä, joista saa kyllä toppaukset helposti pois. Mallia H&M ja joku s-ryhmän merkki. En tarvitse paljoa tukea pienille rinnoilleni, joten en noiden tukevuudesta osaa sanoa.

Kävin myös urheiluliikkeen valikoiman tutkimassa ja joissain näkyi toppauksia. En kestä litistys-kuristusta, joten jätin väliin. Kun tosiaan kevyempikin tuki riittää.

Vierailija
13/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swegmarkilla on hyvät  pikemminkin "litistävät" urheiluliivit, joiden olkaimet eivät valu:

Tissinalushiki on niin huumaavaa!

Vierailija
14/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten ole juuri törmännyt topattuihin urheiluliiveihin. Minulla on monet Shock Absorber -liivit. Hyvä pito, eivät topatut.

Vierailija
15/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin demonstroi sitä, miten ne nännit sojottaa tuolta, kun ei ole toppauksia. :P Villapaita päällä varmaan ihan toimivat liivit, mutta urheilutopista näkyisi armotta läpi.

Itse olen ostanut HM:stä sellaisia hieman topattuja urheiluliivejä, joista ei näy nännit. Sopivat hyvin tällaiselle C-kupille, tarpeeksi tukevat. Jos on isot rinnat ja etsii juoksuliivejä, voivat kyllä olla turhan epätukevat.

Vierailija
16/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi taas tätäkin. En todellakaan häpeä omien rintojeni kokoa, joten ei mulla ole mitään tarvetta topata b-kupposiani vähintään yhtä kokoa isomman näköisiksi liikunnan ajaksi, eikä kyllä muulloinkaan, siis ihan älytöntä! Piti etsimällä etsiä että viimein löytyi hyvät, nätit ja järkevät, jotka siis oikeasti tukevat kunnola liikkuessa, eivätkä näytä siltä että olisi käynyt hommaamassa silikonit sitten viime näkemän. o_O

Joko mä olen tullut vanhaksi, mahdollista, tai sitten maailma tulee kiihtyvää vauhtia aina vain typerämmäksi.

Tai sinä tulet älykkäämäksi?

Vierailija
17/17 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisen nännit saa näkyä treenipaidan läpi??