Naiset haluaa mieheltä vain yhtä asiaa
nimittäin itsevarmuutta. Mies voi olla ruma, tyhmä, kusipää, mutta jos on riittävän itsevarma niin naisia löytyy.
Vastaavasta epävarma mies on naisille yökötys tai "ei ole kemiaa", vaikka olisi pitkä, komea, mukava, isomunainen jne.
Vähän huvittaa joskus kun naiset laatii netissä jotain 20-kohtaisia listoja mitä vaativat mieheltä, kun niillä pöksyt kostuu kuitenkin vaan siitä yhdestä asiasta, nimittäin itsevarmuudesta. Kaikki muut vaatimukset unohtuu siinä vaiheessa.
Kommentit (15)
Totta ja tarua. Pelkällä itsevarmuudella ei kyllä pärjää, mutta toisaalta sen puutetta ei oikein voi kompensoida muilla ominaisuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Osittain totta. Itsevarmuus viittaa siihen, että muitakin hyviä ominaisuuksia löytyy.
Kuten mitä muita? Jos on tyhmä ja ruma ja kusipää mutta itsevarma? Lähinnä kai statusta voi löytyä ja mahdollisuuksia hankkia rahaa ja jyrätä elämässä eteenpäin. Sitähän naiset miehiltä eniten halluaa.
Höpö höpö. Naiset haluaa mieheltä ennen kaikkea tarpeeksi varallisuutta tai ainakin halua hankkia sitä lisää, että nainen saa miehen avulla omakotitalot, autot, kesämökit, jne. Jos et tuohon suostu, niin naista ei kauan kiinnosta. Siinä ei paina mikään itsevarmuus paskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ne miehetkään niitä seinäruusuja ravintoloissa metsästä.
Kyllä metsästää jos seinäruusu on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Naiset haluaa mieheltä ennen kaikkea tarpeeksi varallisuutta tai ainakin halua hankkia sitä lisää, että nainen saa miehen avulla omakotitalot, autot, kesämökit, jne. Jos et tuohon suostu, niin naista ei kauan kiinnosta. Siinä ei paina mikään itsevarmuus paskan vertaa.
Vitsit, ollaan miehen kanssa oltu 16v. enkä ole vieläkään saanut noita asioita. Vissiin pitää vain jättää hyvä mies kun av kerran niin sanoo =(
Ei, kyllä minä haluan ennenkaikkea seksiä, ja mieluiten hyvää sellaista. Muutkin jutut on ihan tervetulleita, mut seksi ja seksuaalinen tyydytys on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, ollaan miehen kanssa oltu 16v. enkä ole vieläkään saanut noita asioita. Vissiin pitää vain jättää hyvä mies kun av kerran niin sanoo =(
Joka tapauksessa vaadit ahneuksissasi mieheltä työssäkäyntiä, jotta sulle jää enemmän rahaa omaan käyttöön.
Näin on! Oma mies ollut aina epävarma naisten suhteen kunnes tapasi minut - mun itsevarmuus tarttui mieheen ja se oli menoa se 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa vaadit ahneuksissasi mieheltä työssäkäyntiä, jotta sulle jää enemmän rahaa omaan käyttöön.
Noup, kyllä hän ihan itse, omasta tahdostaan käy töissä, koska tietää ettei pysty ylläpitämään venettään ja mökkiään (kyllä, se on miehen oma mökki, jonne minua ei saa vaikka maksettaisiin) pelkillä työkkärinrahoilla. Minun puolestani voi heittäytyä vaikka heti työttömäksi mutta minä en miehen huvituksia maksa. Kuten ei hänkään minun.
Höpöhöpö. Ei pidä paikkaansa kaikilla, turhaa yleistystä. On ollut niitä itsevarmoja kusipäitä itellänikin ja vahvaluonteisena naisena en sopinu sellaisen kanssa yhtään yhteen. Revittiin tyyliin toisiltamme silmätkin päästä. Hellä, huomioiva ja vastuuntuntoinen mies on paras ainakin minulle.
en itse ollut nuorempanakaan maailman rumia mies mutta jätin suosiolla nämä kapakan mukamas kauneimmat heinäseipäät rauhaan. iskeydyin aina johonkin itseäni vetoavaan (ISO PERÄ) naiseen. kaverit aina ihmetteli saantiani ja naismakuani.
Riippuu tietystä onko sille loputtomalle itsevarmuudelle mitään pohjaa,vai onko se vaan kulissia.Tunnen muutaman miehen jotka käyttäytyy itsevarmasti kuin euroopanomistajat,ja kuitenkin kaikki on vaan..puhetta..Todellisuus on ihan toista.En ainakaa mitään valtavaa naisjoukkoa ole ympärillä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietystä onko sille loputtomalle itsevarmuudelle mitään pohjaa,vai onko se vaan kulissia.Tunnen muutaman miehen jotka käyttäytyy itsevarmasti kuin euroopanomistajat,ja kuitenkin kaikki on vaan..puhetta..Todellisuus on ihan toista.En ainakaa mitään valtavaa naisjoukkoa ole ympärillä nähnyt.
Toisin sanoen tämä tarkoittaa sitä, että itsevarmuus on itsevarmuutta vain silloin jos käy töissä ja tienaa tarpeeksi. Sitten itsevramuus on vain kusipäisyyttä, jos ei käy töissä mutta on silti itsevarma.
Osittain totta. Itsevarmuus viittaa siihen, että muitakin hyviä ominaisuuksia löytyy.