Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tule riippuvaiseksi tupakasta lainkaan!

Vierailija
16.08.2016 |

Olen polttanut elämäni aikana melko paljon tupakoita, mutta en ole tullut koskaan riippuvaiseksi. Viimeksi pari päivää sitten tulin kahden viikon reissulta, jossa poltin päivittäin. Nyt kotona en ole polttanut ollenkaan eikä tee edes yhtään mieli :D outoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mäkin olen tuuripolttelija. Saatan kiskoa askin päivässä, mutta olla sitten kolme kuukautta röökaamatta, kunnes taas poltan pari röökiä, olen kuukauden polttamatta jne. Koen olevani "sosiaalisesti riippuvainen", eli poltan tietyissä tilanteissa ja seurassa.

Vierailija
2/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Itse poltin säännöllisesti ikävuosina 17-23, sitten päätin lopettaa ja lopetin tosta noin vaan. Sit aloin huvikseen polttamaan uudestaan, poltin pari vuotta säännöllisesti, enimmillään kuitenkin pari askia viikossa. Ja sit taas lopetin. Ikinä ei ole ollut vaikeuksia lopettaa, ei ole tullut vieroitusoireita tai mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista on, muttei mahdotonta. Tunnen tuommoisia itsekin.

Omalla kohdallani totaalilopettaminen on mahdotonta...kai. Olen kuitenkin vähentänyt 8 askista viikossa 3 askiin, että vähennys onnistuu mulla.

Vierailija
4/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkiä polttanut vuoden ajan, mikä on turhaa ja typerää. Vielä typerämpää tästä tekee se, etten kanssa saa lopettamisesta mitään vieroitusoireita, vaan olen kolmen kuukauden päivittäisen polttelunkin jälkeen pystynyt pitämään kahden kuukauden tauon ilman mitään fyysisiä vieroitusoireita. Silti tulee vain aloitettua uudestaan.