Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että työkaveri (mies)

Vierailija
16.08.2016 |

on melkein vihamielinen jos kysyn jotain työhön liittyvää? En tietääkseni käyttäytynyt mitenkään epäystävällisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se heppa potkii jne. Mä arvaan, on varattu.

Vierailija
2/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas, käyn katsoon vastauksen kristallipallostani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usimmilla miehillä on kirjoittamaton sääntö, että ei kysellä apua. Tiedän tapauksia, että töissä ei ole tehty mitään, kun ei uutena olla osattu.

Vierailija
4/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaisin päinvastoin. Veemäisille työkavereille annetaan helposti veemäinen vastaus.

Joidenkin ilmaisutapa on myös vain sellainen. Tai sitten vain huono päivä. Ei pidä sinusta?

Vierailija
5/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varattu. Varatut on ihan asiallisia.

Vierailija
6/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on yksi palstan naisvihaajista? Jos olet nainen niin anna pinppiä, ehkä rauhottuu.

Vierailija
7/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaisin päinvastoin. Veemäisille työkavereille annetaan helposti veemäinen vastaus.

Joidenkin ilmaisutapa on myös vain sellainen. Tai sitten vain huono päivä. Ei pidä sinusta?

Jaa. Mä olen kyllä kiltti. Ei tartte pitää musta, mutta miksi olla asenteella haista paska, kun en mäkään ole. Meillä ei ole koskaan neutraalia kontaktia. Aina mietin että mitä vittua mä olen tehnyt. Anteeksi että olen olemassa.

Vierailija
8/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usimmilla miehillä on kirjoittamaton sääntö, että ei kysellä apua. Tiedän tapauksia, että töissä ei ole tehty mitään, kun ei uutena olla osattu.

Kyllä mä mun duunit hoidan. Ihan hyvä ettei tehdä yhdessä töitä kun se ei meillä skulaa.

Vierailija
9/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on yksi palstan naisvihaajista? Jos olet nainen niin anna pinppiä, ehkä rauhottuu.

Ai vittumaisuus pitäisi palkita vielä? Vaikka olen mä tota ennenkin elämässä nähnyt (muissa elämänpiireissä) että mies on jopa arrogantin vittumainen ja sitten käyttäytyy yllättäen kuin rakastunut. Tän kohdalla en tähän usko koska vittuilu jatkuu vaan.

Vierailija
10/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota olen just funtsinut, kun tyyppi mielistelee ns veemäisiä naisia ja mulle on tosi ilkeä. Joo mulla on tarve psykologisoida asioita ja ymmärtää miksi mua vihataan.

Vierailija
11/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeba. Mä en tee mitään. Tai no joo teen mutta en hänen töitänsä.

Vierailija
12/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tilanteita joissa mies on ollut vmäinen ja sitten suorastaan anellut seuraani. Mutta tämä vain vihaa. Miksi? Voisi edes kertoa syyn niin voisin suhtautua normisti. Tämä on kuin joku sketsi, kun käytös on niin ilkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi