Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehillä kovia toiveita naisten suhteen

Vierailija
16.08.2016 |

Olen sinkku ja tapaillut netin kautta muutamia miehiä. En vaan sitten riitä heille kuitenkaan, vaikka ilmeisesti kuvani miellyttää ja jutut osuu yksiin. Tai sitten vaan kyseessä on peli, jota hauska jatkaa. En toki edes suostu tapamaan esim. itseäni 10v nuorempia tai muuten seksin perässä olevia tai miehiä, joille on vaikea kirjoittaa mitään järkevää.

Yksikin mies haluaa naisen, joka pitkä, hoikka, naisellinen, pukeutuu viimeisen päälle juhliin. Kirjoitti itse olevansa normalipainoinen, rauhallinen ja hyvätapainen. Totuus: 20kg ylipainoa, hienhajuinen, piereskelevä , hengästyvä ,ikäistään vanhemman näköinen. Että niin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja tapaillut netin kautta muutamia miehiä. En vaan sitten riitä heille kuitenkaan, vaikka ilmeisesti kuvani miellyttää ja jutut osuu yksiin. Tai sitten vaan kyseessä on peli, jota hauska jatkaa. En toki edes suostu tapamaan esim. itseäni 10v nuorempia tai muuten seksin perässä olevia tai miehiä, joille on vaikea kirjoittaa mitään järkevää.

Yksikin mies haluaa naisen, joka pitkä, hoikka, naisellinen, pukeutuu viimeisen päälle juhliin. Kirjoitti itse olevansa normalipainoinen, rauhallinen ja hyvätapainen. Totuus: 20kg ylipainoa, hienhajuinen, piereskelevä , hengästyvä ,ikäistään vanhemman näköinen. Että niin.

Ei ole muuta kuin ei hullu ja mukava

Mies

Vierailija
2/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs vikaa on 10 vuotta nuoremmissa. Ettet vain olisi ikärasisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysyä sinkkuna.

Vierailija
4/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisilla kovia toiveita miesten suhteen

Olen sinkku ja tapaillut netin kautta muutamia naisia. En vaan sitten riitä heille kuitenkaan, vaikka ilmeisesti kuvani miellyttää ja jutut osuu yksiin. Tai sitten vaan kyseessä on peli, jota hauska jatkaa. En toki edes suostu tapamaan esim. itseäni 10v vanhempia siiderivalaita tai muita hiekkapimppejä.

Suurin osa naisista haluaa miehen, joka pitkä, lihaksikas, miehekäs, pukeutuu viimeisen päälle juhliin, vähintään maisteri, tulot min. 50 000 € / vuosi, peenis vähintään 18 cm / 15 cm, hauska, huomioonottava, näyttää anttireiniltä, dominoiva alfa. Kirjoitti itse olevansa normalipainoinen, rauhallinen ja hyvätapainen. Totuus: 20kg ylipainoa, hienhajuinen, piereskelevä , hengästyvä ,ikäistään vanhemman näköinen. Että niin.

Vierailija
5/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkäs olivatkaan omat vaatimuksesi?

Vierailija
6/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinulla on meitä miehiä vastaan jotka emme osaa sanoa mitään järkevää? vihaat heikkolahjaisia??

Vierailija
7/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaatimukseni naiselle on se, että minä kelpaan hänelle. Vielä ei löytynyt tällaista.

Vierailija
8/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on toiveita, mutta naisilla on ehdottomia vaatimuksia.

Vierailija
9/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkäs olivatkaan omat vaatimuksesi?

Mies, jonka kanssa pystyy puhumaan ja nauramaan, on sanojensa takana, sopivasti liikunnallinen, talous kunnossa. Ulkonäöllä ei muuta väliä, kunhan on rehellisen näköiset silmät ja katsoo silmiini puhuessaan. Toki molemmin puolinen kiinnostus.

Vierailija
10/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen sanoo että miehen pitää olla sopivasti sporttinen, niin hän tarkoittaa että miehen pitää komea ja lihaksikas, näyttää hyvältä instagram -kuvissa ja jaksaa juosta kaikenmaailman trendiharrastuksissa, joista sitten otetaan niitä IG-kuvia.

Vierailija
11/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on toiveita, mutta naisilla on ehdottomia vaatimuksia.

Ja niitä ei saisi olla, koska?

Vierailija
12/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanpa vihjeen kaikille sinkuille. Älkää esittäkö itsekeskeisiä vaatimuksia vaan yrittäkää tutustua ihmisiin. Ei sen treffikumppanin aina tarvi olla just se joka vaikuttaa ulkoisesti täydelliseltä. Voi olla että missaatte sen just oikean vain sen takia että ette anna edes mahdollisuutta tutustumiseen. Joo on se helppoa kun voi vaan painella tinderissä tykkääkö ensivaikultelmasta vai ei, mutta ottakaa huomioon että se ensivaikutelma ja ennakkoluulot voivat osoittautua vääriksi.

Vierailija
13/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annanpa vihjeen kaikille sinkuille. Älkää esittäkö itsekeskeisiä vaatimuksia vaan yrittäkää tutustua ihmisiin. Ei sen treffikumppanin aina tarvi olla just se joka vaikuttaa ulkoisesti täydelliseltä. Voi olla että missaatte sen just oikean vain sen takia että ette anna edes mahdollisuutta tutustumiseen. Joo on se helppoa kun voi vaan painella tinderissä tykkääkö ensivaikultelmasta vai ei, mutta ottakaa huomioon että se ensivaikutelma ja ennakkoluulot voivat osoittautua vääriksi.

Oon sinkku ja toi on juuri noin, kuten sanot. Vaan vaikka on avoimin mielin, ei sitä ihmistä kohtaa. :(

Vierailija
14/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se joka kerran syö naista, kun tapailu loppuu muutaman viikon jälkeen, vaikka miehet sanovat minun olevan kaunis, vartalo hyvä, fiksu, huumorintajuinen ja ihana ihminen. Nuo ei vaan riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän