Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuntarekryn kautta haettaessa ei kutsuta koskaan haastatteluun???!!

Vierailija
16.08.2016 |

Ei koskaan. Turha edes sitä kautta yrittää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päässyt aina haastatteluihin ja yleensä valittukin tehtävään.

Ei niihin paikkoihin hakematta voi päästä. Sitkeästi pitää yrittää. Minulla on myös jatkuva haku sijaisuuksiin. Sieltä tulee ilmoitus jos hakemus menossa vanhaksi. Lisäksi minulla on paikkavahti joka ilmoittaa avoimet työpaikat meidän koulutuskuntayhtymässä.

opettaja

Vierailija
22/28 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä jos työ alkaisi seuraavana päivänä heti haun umpeuduttua ? Taitaa olla jo valittuna joku? Näitä joskus näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne täytyy laittaa julkiseen hakuun mutta voidaan silti täyttää sisäisillä siirroilla.

Vierailija
24/28 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne "työpaikat" ovat melko varmasti ns. näennäishakuja, joissa työhön on käytännössä jo valittu joku sopiva ja ehkä myös pätevä jo ennestään tuttu työntekijä tai tuttava. Työpaikka on kuitenkin pakko laittaa julkiseen hakuun. Hakea voi, muttei tulla valituksi, ellei täytä osin salattuja vaatimuksia. Ajokortti ja oman auton käyttö on ihmeen usein oletuksena, vaikkei sitä mainita missään. Mihin unohtui "kestävä kehitys?"

Oletko vaikeasti kehitysvammainen tai kenties vain tyhmä, vai miksi sinulla ei ole autoa, tai edes ajokorttia?

En mitään antamistasi vaihtoehdoista, ainoastaan köyhä, koska olen opiskellut niin paljon.

Vierailija
25/28 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät hakemuksessasi yhtä reippaalla kädellä välimerkkejä kuin ketjun otsikossa, en ihmettele, ettei haastattelukutsuja tipu.

Vierailija
26/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin Kuntarekryn kautta kutsuttuna haastattelussa, kävi itsellenikin haastattelun puolivälissä selväksi, että ko. työpaikka ei vastaa toiveitani, ja toisinpäin. Kysyivät kuitenkin että olisiko minulla kiinnostusta toista paikkaa kohtaan, eli huomasivat että heillä pian avautuvassa sijaisuudessa olisi minulle sopiva työnkuva. Aina kannattaa mennä haastatteluun, sitä kautta voi jäädä naama ja osaaminen muistiin.

Vierailija
27/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos hakee hoitoalan työtä eikä ole lääkeosaamista, hygieniapassia, ajokorttia niin ei edes kutsuta haastatteluun.

Tarvitaan joustavia työntekijöitä, joilla luvat jo hallussa eikä työnantajan tartte niitä alkaa sit hommaamaan.

Vierailija
28/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkaan on todellisuudessa valittu jo joku, yleensä yksikön sisältä tai  "muuten sopiva" tuttu henkilö, esim. sijaisuuksia tehnyt.

Mut eihän ton pitäs olla laillista?

Ei pitäisi ei, mutta käytännössä työnkuva ja vaatimukset kirjataan niin tarkkaan, että entuudestaan valittu henkilö sopii siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän