Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö lähteä päivystykseen? Satutin jalan viikonloppuna

Vierailija
16.08.2016 |

Olin juhlimassa viikonlopun ja lauantaista asti vasemman jalan jalkapöytään on sattunut. Minulla on aikaisemminkin venähtänyt jalkapöytä (eri jalasta tosin) ja ajattelin että se on vain sitä, ja se on yleensä lähtenyt päivässä parissa itsekseen pois. Nyt kuitenkin isoa varvasta pystyn tuskin liikuttamaan, ja tuntuu "narinaa" kun yritän sitä nostaa. Sattuu kun yritän liikuttaa sitä ja jos jalka esim osuu johonkin. Kävellessä ei tunnu pahalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt missään nimessä päivystysasia ole. Varaa vaan ihan tavallinen aika lääkärille, jos siltä tuntuu että on jotain pahempaa. Itse en varmaan noin nopeasti tuollaisista oireista menisi, voisin viikon-parikin katsella mihin itsekseen kehittyy.

Vierailija
2/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pystyt sen kanssa olemaan ja kävelemäänkin niin odota aamuun ja mene sitten lääkäriin. Ei ole päivystysasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut aamulla mieleen soittaa ja varata aikaa lääkärille? Tuo ei ole päivystysasia jos olet monta päivää sen kanssa jo elänyt, mene aamulla lääkäriin.

Vierailija
4/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroitko korkkareilla?

Vierailija
5/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut aamulla mieleen soittaa ja varata aikaa lääkärille? Tuo ei ole päivystysasia jos olet monta päivää sen kanssa jo elänyt, mene aamulla lääkäriin.

Kuten sanoin, olen luullut että venäytin sen taas. Huomenna en ehdi käymään lääkärissä, 8-18 koulussa ja töissä. Torstaina soitan, jos ei ole parantunut

Vierailija
6/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilaat ambulanssin heti sinne ja varmaan saat pelastushelikopterin myös.

ÄLÄ liiku ja pidä koholla! JA samalla tuet niskasi hyvin!

Vierailija
7/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tilaat ambulanssin heti sinne ja varmaan saat pelastushelikopterin myös.

ÄLÄ liiku ja pidä koholla! JA samalla tuet niskasi hyvin!

Laitetaan vielä varmuuden vuoksi koirapartio ja karhuryhmä.

Vierailija
8/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loukkasin kesällä käteni sunnuntai aamuna ja kävin näyttämässä lääkärissä maanantaina. Murtuma oli ja neljä viikkoa saikkua. Työnantaja oli erittäin vihainen, koska en ollut heti mennyt päivystykseen. Meiltä sunnuntaisin on päivystykseen lähes 100 km, joten itse ajattelin myös seurata yön yli, että pääsen omaan terveyskeskukseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme