Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä et tiennyt! Kielinainen Sara-Maria Forsberg on oikeasti introvertti!!!

Vierailija
16.08.2016 |

Tätä et tiennyt! Kielinainen Sara-Maria Forsberg on oikeasti introvertti!!! Mahtaa olla raskasta tehdä tuollaista työtä kun on oikeasti introvertti. Tuskin kovin montaa vuotta jaksaa http://yle.fi/uutiset/sara-maria_forsberg_on_jatkuvasti_esilla__vaikka_…

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka toinen päivä.

Vierailija
2/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kuitenkaan olla oikeasti introvertti. Vaikka välillä viihtyisikin yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako kuitenkaan olla oikeasti introvertti. Vaikka välillä viihtyisikin yksin kotona.

Eikös jokainen tee sitä. ;)

Vierailija
4/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti introvertti ei olisi tehnyt edes youtubevideoita.

Vierailija
5/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse introvertti ja 90% ajasta teen juttuja itekseni, mutta riittävän kovassa kännissä juttelen ihmisille ummet ja lammet. Ehkä Föösbergi vetääkin oikeesti alkoa ihan hirveesti?

En koskaan postaile tänne selvänä.

Vierailija
6/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes avaa linkkiä, koska en näe mitään ristiriitaa siinä, että ihminen on esillä vaikka on introvertti. Meissä introverteissa on paljon kouluttajia (itse kuulun heihin), näyttelijöitä ja muita ammattinsa puolesta paljon esillä olevia. Ei introversio sulje mitenkään pois sitä, että nauttii esiintymisestä.

Vierailija
7/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei ole sama asia kuin ujo.

Vierailija
8/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en autistina voi ajatella asiaa noin kaksijakoisesti, että vain joko tai. Täytyy olla kolmansia vaihtoehtoja.

Vierailija
9/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekulle yllätys, että erittäin monet esiintyvät taiteilijat ovat introverttejä? Ja aivan varmasti monet tubettajat myös.

Vierailija
10/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei ole sama asia kuin ujo.

Kukaan ei niin väittänytkään.

Ujo ei tee youtubevideoita vaikka haluaisi koska ujostuttaa.

Introvertti ei tee youtubevideoita koska ei halua.

Vierailija
11/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoiden tekohan on introvertille tosi luonteva tapa esiintyä, kun saa puuhastella yksin kotona. En ihmettele ollenkaan, että Forsberg on introvertti.

Vierailija
12/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain taitaa nyt olla käsitys, että introvertti tarkoittaa sitä, ettei osaa puhua tms. Kyllä introvertit on aivan tavallisia ihmisiä ja monet tekevät työtä, jossa kommunikoidaan ihmisten kanssa ja ollaan esillä.

Vierailija
13/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu myöntäisi olevansa muuta kuin introvertti?

Vierailija
14/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, onko introvertti vai ei. Rasittava akka joka tapauksessa.

Vierailija
15/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain taitaa nyt olla käsitys, että introvertti tarkoittaa sitä, ettei osaa puhua tms. Kyllä introvertit on aivan tavallisia ihmisiä ja monet tekevät työtä, jossa kommunikoidaan ihmisten kanssa ja ollaan esillä.

Ja toinen vertti on joku variksenpelätin kasvimaalla?

Vierailija
16/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit saa paljon aikaan, kun keskittyy asioihin yksinään. Suurin osa taiteilijoista ovat yksin kun tekevät taidettaan. Jos saa tehtyä tunteja videota sekä lauluja niin viettää aika paljon aikaa yksin tai parin henkilön kanssa. Ulosanti voi olla introvertiltä runsasta, sillä ei tietokoneella tarvitse ihmismassaa ladatakseen videon tuubiin.

Vierailija
17/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet taiteilijatyypit ovat introverttejä, kaipa siihen luomiseekin tarvitsee yksinoloa. Esim. Samuli Edelmann on puheidensa mukaan aikamoinen erakko, samoin Antti Holma, joka ei kuulemma ole ikinä seurustellutkaan kenenkään kanssa, ja Lauri Tähkästä luin vastaavaa, että voisi jopa vuokrata lapista mökin ja viettää siellä jonkin aikaa erakkoelämää. 

Itse olen myös ulkoapäin varmasti aika ekstrovertin oloinen, ainakin tietyssä porukka. Vitsailen paljon ym. Varmasti monet voivat luulla, että vietän aktiivista sosiaalista elämää mutta todellisuudessa olen todellinen kotihiiri, rakastan olla yksin kotona. Ahdistun, jos tiedän, että on paljon menoa ja sosiaalisia tapahtumia. 

Vierailija
18/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen vertti on joku variksenpelätin kasvimaalla?

Nyt ei auennut.

Vierailija
19/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka erinäköinen hän onkaan verrattuna instagram-kuviinsa! 😲

Vierailija
20/20 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Oon saanu hänestä sellaisen kuvan, että hän nauttii huomion keskipisteenä olemisesta ja mieluummin puhuu kuin kuuntelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme