Olen 38-vuotias nainen ja mieheni on 23-vuotias.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Se voisi olla lapsesi
Sanoo teiniäiti.
Nuorta kestävää krpää.Nauti muidenkin naisten puolesta
Onko miehesi ulkomaalainen? En malta olla kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysyttävää. Nauti nyt pojusta. Armeijan käytyään poitsu saattaa miehistyä ja häipyä maisemistasi. 😂
Armeijaan mennään tietääkseni yleensä 18-20-vuotiaana, ei 23-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysyttävää. Nauti nyt pojusta. Armeijan käytyään poitsu saattaa miehistyä ja häipyä maisemistasi. 😂
Armeijaan mennään tietääkseni yleensä 18-20-vuotiaana, ei 23-vuotiaana.
Tuo kyseinen "mies" ei ole käynyt armeijaa
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää sun kaltaiset vanhat naiset.
T. M24
Mut mitäpä sanot siihen, että aina sun ikäset tulee iskemään mua, kun luulee mua samanikäseks,kun sä:/t.34v.beibiface
Mä olen 57 ja suunnittelen 18-vuotiaan iskemistä,sitten taas kun kyllästyn,voin vampata ysikymppisen,ei se ikää katso.
Tehän ootte ihan eri elämänvaiheessa.
Hienoa. Just näin päinhän sen pitääkin mennä, kun naiset elävät pitempään kuin miehet. Eihän niistä vellimulkuista ole mitään hyötyä nuorelle, verevälle naiselle enää 40 täytettyään : )
Onnea. Mieheltä joka ottaa nuoren naisen ei ikinä sanottaisi että sehän voisi olla tyttäresi. Itse olen yli nelikymppinen nainen ja jos en olisi varattu voisin hyvin ottaa 20v miehen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorta kestävää krpää.Nauti muidenkin naisten puolesta
Olipa mauton, karkea ja esineellistävä kommentti! Henkinen oksennus.
Mitä pojun äiti on suhteesta mieltä?
Ensimmäinen ajatukseni oli, että söpöä kuinka kutsut 23-vuotiasta poikaa "mieheksi"! :D
Itse en millään pysty kuvittelemaan tuon ikäistä tasa-arvoiseksi kumppanikseni kanssani parisuhteeseen.
Mutta ei siinä mitään, jatkakaa vain jos olette yhdessä onnellisia.
T. 37-v. nainen