Miksi miestä ei juurikaan kiinnosta seksi kanssani? Olen hämmentynyt
Olemme kumpikin vähän alle kolmekymppisiä. Suhteemme on vasta alkanut mutta silti ihmettelen, miksi tämä mies sanoo ottavansa suorituspaineita ja ettei seksi ole hänellä päällimmäisenä mielessä, sillä KAIKKI exäni ja tapailukumppanini ovat harrastaneet kanssani seksiä ilman suorituspaineita.
Tämä mies eroaa muista miehistä siinäkin että on TODELLA ihastunut ja rakastunut minuun. Minä myös häneen. Tulemme niin hyvin juttuun etten ole ikinä edes ystävieni kanssa tullut yhtä hyvin. Hän sanoo samaa. Olemme siis todella rakastuneita ja nautimme toistemme seurasta.
Seksiä emme kuitenkaan harrasta juuri ollenkaan. Alussa olin himokkaampi ja oletin että mies olisi myös. Mutta miehestä paljastuikin sellainen puoli että hänen seksuaalinen kiinnostuksensa kasvaa koko ajan. Hän pystyy saamaan kanssani jopa pari orgasmia peräkkäin, mutta siihenkin meni aikaa että pystyi rentoutumaan.
Tämä on siis todella erikoinen tilanne minulle joka olen tottunut himokkaisiin miehiin joilla ei ole mitään vaikeuksia riisua housujaan ja hypätä kanssani sänkyyn ilman mitään ongelmaa.
Onko teillä muilla tällaisia kokemuksia?
Tämä mies on ainakin todistanut että kaikki miehet eivät todellakaan ole seksikeskeisiä.
Yksi mielestäni mainittava seikka on se, että tämä mies on komein mies mikä minulla on ollut tai jonka olen tavannut.
Sen olen huomannut myös että mitä rumempi ja vastenmielisempi mies on, sitä seksikeskeisempikin hän on. Voi olla toki sattumaa, eihän sitä tiedä.
Oletteko huomanneet samaa?
Kommentit (14)
Rumilla miehillä ehkä puhe siitä mistä puute. Vaikeita nuo suorituspaineet. Itse en uskalla lähestyä naisia ollenkaan kun ei seksistä kuitenkaan tulisi mitään jännittämisen takia.
Niin mikä AP:n ongelma miehen kanssa olikaan? "Miksi miestä ei juurikaan kiinnosta seksi kanssani?" mutta samalla "Mutta miehestä paljastuikin sellainen puoli että hänen seksuaalinen kiinnostuksensa kasvaa koko ajan."
Häh?
Onko se nyt niin vaikea uskoa, että miehetkin ovat erilaisia eikä kaikkia niin seksi kiinnosta.
Minä ymmärrän! Mulla samanlainen mies ollut viimeiset 8vuotta. Hyvä komea ja mukava huippu mies mutta ei vaan ole kiinnostunut seksistä kuin 1-2kertaa kuussa. Aluksi harmittelin ja luulin että vika minussa mutta ei se oo,uskon nyt:) Välillä kun mennään lomareissulle niin saattaa 2kertaa viikossa tapahtua ja taas kk tauko. En jaksa välittää voisi olla isompiaki murheita.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä AP:n ongelma miehen kanssa olikaan? "Miksi miestä ei juurikaan kiinnosta seksi kanssani?" mutta samalla "Mutta miehestä paljastuikin sellainen puoli että hänen seksuaalinen kiinnostuksensa kasvaa koko ajan."
Häh?
Siis mies on sanonut minulle että hänen halunsa kasvavat sitä mukaa kun suhteemme etenee pidemmälle ja mitä paremmin tutustuu minuun ja lähentyy kanssani. Minusta se kuulostaa oudolta, sillä olen tottunut siihen että miehiä kiinnostaa seksi alussa ja vähenee koko ajan mitä pidemmälle suhde etenee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Siis mies on sanonut minulle että hänen halunsa kasvavat sitä mukaa kun suhteemme etenee pidemmälle ja mitä paremmin tutustuu minuun ja lähentyy kanssani. Minusta se kuulostaa oudolta, sillä olen tottunut siihen että miehiä kiinnostaa seksi alussa ja vähenee koko ajan mitä pidemmälle suhde etenee.
Ap
Siis että mitä kauemmin olette yhdessä, sitä himokkaammaksi mies muuttuu? Voihan se olla.
Mies salaa jotain. Haluaa jotain erikoista, esim peggingiä tai jotain uloste leikkiä. Ei vaan vielä kehtaa kertoa sinulle kaikkea kun ei luota tarpeeksi.
Pian heräät siihen, että mies virtsaa suuhusi, matollesi tms. hauskaa. Pimittää pervoutensa, mikä tulee päivänvaloon sinut säikäyttävällä tai yllättävällä tavalla.
Ettei vain tykkäisi lapsista seksuaalisessa mielessä. Onko kovin lapsirakkaan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Ap tykkää pikapanoista ja jatkuvasta seksuaalisesta vireestä. Tämä tossukkamies ei sitä pysty tarjoamaan vaan vaatii pitkät lämmittelyt vähän niin kuin dieselmoottori, mutta käyntiin päästyään jaksaa vääntää.
Up