Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henna ja Tuksu ystäviä!

Vierailija
16.08.2016 |

Mitenhän hyvin tuntevat toisensa? No hyvin kai, jos oikein ystäviä ovat. Ja puhuttelua on tiedossa Tuksulle huonosta käytöksestä. Hyvä, että Henna näkee asiakseen pitää Tuksun kurissa!

Kaikkea sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Molemmat ovat kiusattuja, väärin ymmärrettyjä, kaltoin kohdeltuja. Hävetkää, te iänikuiset koulukiusaajat. Ette aikuistu ikinä.

Miten mulla on sellainen muistikuva että Henna itse oli koulukiusaaja? Varsinaista parannusta ei tähän päivään mennessä ole vielä tullut

Jos Kalinaisesta puhutaan niin oli rankasti nimenomaan kiusattu koko kouluajan, useita vuosia. Koulumatkoilla kiusattiin jopa fyysisesti kimppuun käyden. Tunnen hänen aikalaisensa koulumaailmasta. Tosi inhottava kohtalo enkä ymmärrä, että joku aikuinen Hennaa vielä kiusaa. Jos kyse on siis Kalinaisesta. 

Vierailija
22/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Molemmat ovat kiusattuja, väärin ymmärrettyjä, kaltoin kohdeltuja. Hävetkää, te iänikuiset koulukiusaajat. Ette aikuistu ikinä.

Miten mulla on sellainen muistikuva että Henna itse oli koulukiusaaja? Varsinaista parannusta ei tähän päivään mennessä ole vielä tullut

Jos Kalinaisesta puhutaan niin oli rankasti nimenomaan kiusattu koko kouluajan, useita vuosia. Koulumatkoilla kiusattiin jopa fyysisesti kimppuun käyden. Tunnen hänen aikalaisensa koulumaailmasta. Tosi inhottava kohtalo enkä ymmärrä, että joku aikuinen Hennaa vielä kiusaa. Jos kyse on siis Kalinaisesta. 

Perusta oma ketju kaalinaisellesi, täällä puhutaan Hennasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Ei ole kyse Kalinaisesta vaan tästä sekopäästä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015053019773164_uu.shtml

Vierailija
24/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyseessä Kalinainen tässä, vaan akkapentu-Henna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan