Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot iskuyritykset facebookissa!

Vierailija
16.08.2016 |

Oletteko kohdanneet Facessa ärsyttäviä iskuyrityksiä?

Minulle tuli taas tänään joku nuori jamppa puhelemaan. Aloitti keskustelun sanomalla "moi". Ei siis mitään muuta. Hetken ihmeteltyäni vastasin asiallisuuteen pyrkien "Hei, oliko jotain asiaa?" ja vastaus "kuinka vanha oot?"

Ja siis kyseessä minulle täysin vieras henkilö. Nopea vilkaisu statukseeni kyllä kertoisi, että olen parisuhteessa ja kyllähän se syntymäpäiväkin sieltä löytyisi.

Tyyppi alkoi semisti kyrpiä olemassaolollaan. Koitin kuitenkin säilyttää käytöstapojen rippeet ja vastasin ikäkysymykseen:

"Anteeksi, mutta vähän omituista tulla randomisti täysin tuntemattomalta ihmiseltä tuollaisia kyselemään.
Mitä haluat?"

Vastaus:

" :D
jaa "

Tässä kohtaa tämä muutenkin täysin vieras nuori herra lensi mäkeen kaverilistaltani ja laitoin vielä:

"Eiköhän tää ollu tässä."

Johon tyyppi:

"kuin
muutkaan ttytöt ei juttele mulle"

Minä:
"Ensinnäkin, jos etsit naisia facebookista niin kannattaa ensin tarkistaa profiilista henkilön seurustelustatus. Varatuille juttelemalla et pötki kauhean pitkälle. :D "

tyyppi:
"ei se mittää"

minä:
"Ja tässä pari yleisvinkkiä:

1. Keskustele jostain kiinnostavasta. Sisällöttömät "moi mitässä" harvemmin inspaa ketään juttelemaan.

2. Oikeinkirjoitus kuntoon. Monet naiset arvostaa.

Kyl se siitä, rohkeesti juttelee ihmisille vaan. Tsemppiä. ;) "

Kehotin siis Romeota kiinnittämään huomiota juttujen sisältöön ja oikeinkirjoitukseen. Tämän jälkeen jätti onneksi mut rauhaan.

Toivottavasti miettii vähän noita vinkkejäni... Tuskin kukaan tuollaisesta moimoi-jaajaa -tyypistä hirveästi innostuu? Ei itseä ainakaan inspaisi, vaikka sinkku olisinkin.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita wt-tyyppejä ny tulee, ei niistä kande välittää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa noita ymmärtää. Taisi olla liian pitkiä lauseita hänelle.

Vierailija
4/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh.. tuntemattomat ihmiset tulee facebookissa jutteleen? No näitähä ei voi tietää jos ei ole syntynyt naiseksi. 

Vierailija
5/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh.. tuntemattomat ihmiset tulee facebookissa jutteleen? No näitähä ei voi tietää jos ei ole syntynyt naiseksi. 

Naiset osannevat yleensä lähestyä kiinnostuksen kohteitaan vähän fiksummin kuin "moi miten vanha oot". Voi toki naisistakin vastaavia tonttuja löytyä.

Vierailija
6/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuntematon ihminen oli kaverilistallasi?

Vierailija
7/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on esim. sinkkuryhmiä, jonne voi liittyä seuraa hakemaan. Vähän arpapeliä alkaa postitella tuntemattomille randomisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä