Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henna ja Tuksu ystäviä!

Vierailija
16.08.2016 |

Mitenhän hyvin tuntevat toisensa? No hyvin kai, jos oikein ystäviä ovat. Ja puhuttelua on tiedossa Tuksulle huonosta käytöksestä. Hyvä, että Henna näkee asiakseen pitää Tuksun kurissa!

Kaikkea sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin, nyt on toruttu Tuksua :) Laitoin hänelle yksityisviestiä jossa kirjoitin hänelle suorat sanat tuosta käytöksestään. En tiedä haukkuuko hän minut vai estääkö Facebookissa vai mitä tekee. Tehköön mitä tekee, mutta minä toruin häntä ja tein siinä oikein. Kirjoitin, että tuollainen käytös mitä Tuksulla on, ei kuulu uskovalle, kuten ei kännäilykään ja että Tuksun pitää tehdä siitä parannus. Sanoin suoraan tämänkin asian hänelle. Jään odottamaan hänen vastaustaan ja voin keskustella hänen kanssa asiasta ja vaikka hän vähän haukkuukin minua niin en provosoidu."

Huh huh...

Vierailija
2/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koetan saada Tuksun ruotuun ja käyttäytymään ihmisiksi. Jos Tuksu menee mahdottomaksi niin kerron Tuksun käytöksestä jollekin kenelle muutenkin kerron jos minua joku kiusaa ja saa sitten joku muukin ojentaa Tuksua. Minun kanssa nykyään on huomioitava se, etten ole enkä toimi yksin vaan taustalla on sellaisiakin ystäviä joilta löytyy sekä jämäkkyyttä että myös vaikutusvaltaa ja että heidän kanssa ei kannata joutua ikävyyksiin. Jos minun sana ei riittävästi paina, otan avukseni jonkun sellaisen, jonka sana painaa. Jos et uskalla kukkoilla jollekin tietylle äijälle niin äläpä kukkoile minullekaan. Nimittäin vastaan voi tulla muuten yllättäväkin henkilö ;) Olen nyt rohkeampi kuin aiemmin sanomaan mielipiteeni ja tarvittaessa torumaankin jotakin huonotapaista ihmistä, koska minua ei jätetä yksin jos olen pulassa jonkun ihmisen kanssa."

Jokohan av:läiset ovat saaneet Akkapentu-Hennan ystäviltä yhteydenottoja? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä.

Molemmat ovat kiusattuja, väärin ymmärrettyjä, kaltoin kohdeltuja. Hävetkää, te iänikuiset koulukiusaajat. Ette aikuistu ikinä.

Vierailija
4/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Hennalla ei ole oikein varaa arvostella kenenkään käytöstä.

Vierailija
5/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennahan on ystävä monienkin julkisuuden henkilöiden kanssa. On soitellut menneisyydessä Benille ja Rahimelle. Päivi Räsäsen kanssa on jutellut jne. jne.

Kiinnostava ilmiö, että hän toisaalta sanoo pelkäävänsä ja kunnioittavansa auktoriteetteja mutta samalla hänellä ei ole mitään estoja, joita tavallisilla ihmisillä on. Hän voi soittaa valtakunnan politiikolle tai laittaa Facebookissa yksityisviestiä Johanna Tukiaiselle. Lainkaan ei ujostuta ja pelota.

Vierailija
6/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koetan saada Tuksun ruotuun ja käyttäytymään ihmisiksi. Jos Tuksu menee mahdottomaksi niin kerron Tuksun käytöksestä jollekin kenelle muutenkin kerron jos minua joku kiusaa ja saa sitten joku muukin ojentaa Tuksua. Minun kanssa nykyään on huomioitava se, etten ole enkä toimi yksin vaan taustalla on sellaisiakin ystäviä joilta löytyy sekä jämäkkyyttä että myös vaikutusvaltaa ja että heidän kanssa ei kannata joutua ikävyyksiin. Jos minun sana ei riittävästi paina, otan avukseni jonkun sellaisen, jonka sana painaa. Jos et uskalla kukkoilla jollekin tietylle äijälle niin äläpä kukkoile minullekaan. Nimittäin vastaan voi tulla muuten yllättäväkin henkilö ;) Olen nyt rohkeampi kuin aiemmin sanomaan mielipiteeni ja tarvittaessa torumaankin jotakin huonotapaista ihmistä, koska minua ei jätetä yksin jos olen pulassa jonkun ihmisen kanssa."

Ei vielä, mutta Jarmolla on laite jolla se voi selvittää ketkä täällä kirjoittelee joten on vain ajan kysymys milloin saapuu oven taakse pitämään puhuttelun.

Vierailija
7/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Molemmat ovat kiusattuja, väärin ymmärrettyjä, kaltoin kohdeltuja. Hävetkää, te iänikuiset koulukiusaajat. Ette aikuistu ikinä.

Ehkä niin, mutta ovatko oikeasti sellaisissa väleissä, että Henna voisi alkaa ihan ystävänä ojentamaan toista? Kohta Tuksu kirjoittaa blogissaan stalkkerista.

Vierailija
8/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiaisella ei taida olla liikaa ystäviä, joten varmasti on ihan mielissään. Huomasinkin, että Henna siellä Tuksun julkisella seinällä jo jotain kommentoi. Sopii hyvin siellä keskustelevaan porukkaan.

Vierailija
9/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä, mutta Jarmolla on laite jolla se voi selvittää ketkä täällä kirjoittelee joten on vain ajan kysymys milloin saapuu oven taakse pitämään puhuttelun.

On se sellainen mies se Jarmo! Minkä alan ihmisiä onkaan - mafian?

Vierailija
10/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Ehkä niin, mutta ovatko oikeasti sellaisissa väleissä, että Henna voisi alkaa ihan ystävänä ojentamaan toista? Kohta Tuksu kirjoittaa blogissaan stalkkerista.

Tuksuahan stalkkaavat jo ennestään valtavat näätälaumat, tuskin Henna poikkeaa joukosta. Aikanaan se yliraatikkakin Tuksulle ja Jullelle kirjoitteli ihan jatkuvalla syötöllä. Ihan ystävällisesti häneenkin suhtauduttiin siellä.

Vierailija
11/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea kuvitella Johanna ottamaan vastaan kritiikkiä nöyränä. Päinvastoin sellainen mielikuva, että ei osaa vastaan palautetta, vaikka se olisikin oikeasta syystä annettu.

Vierailija
12/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Tuksuahan stalkkaavat jo ennestään valtavat näätälaumat, tuskin Henna poikkeaa joukosta. Aikanaan se yliraatikkakin Tuksulle ja Jullelle kirjoitteli ihan jatkuvalla syötöllä. Ihan ystävällisesti häneenkin suhtauduttiin siellä.

Minä kun olen luullut, että Johannaa arvostelevat ovat vain kateellisia näätiä.

Vierailija
13/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetin Henna?

Vierailija
14/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Miten mulla on sellainen muistikuva että Henna itse oli koulukiusaaja? Varsinaista parannusta ei tähän päivään mennessä ole vielä tullut

Vierailija
15/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Minä kun olen luullut, että Johannaa arvostelevat ovat vain kateellisia näätiä.

Yliraatikka ei arvostellut. Mutta pointti oli, että Tuksu taitaa olla aika tottunut kaikenlaisiin huutelijoihin ja arvostelijoihin, ettei ihan pelkästään sillä tule välttämättä näkyvyyttä Tuksun omassa blogissa.

Vierailija
16/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänhän nyt sitten myös mielessä, etteivät Hennan yhteydenotot esim. Beniin ole olleet täysin viattomia vaan hän soitteli häiriköintimielessä ja on sen myöntänytkin ("en minä enää sellaista tekisi")? Ettei kukaan nyt saa kuvaa, että Henna olisi jotenkin hyvääkin pataa poliitikoiden kanssa...

Vierailija
17/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on magee kaksikko :D

Vierailija
18/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

Miten mulla on sellainen muistikuva että Henna itse oli koulukiusaaja? Varsinaista parannusta ei tähän päivään mennessä ole vielä tullut

En tiedä, kiusasiko systemaattisesti ketään mutta selkeää häiriökäyttäytymistä oli havaittavissa jo yläasteella. Samaten vainosi opettajaansa/opettajiaan. Blogiinsa on kirjoittanut näistäkin sangen avoimesti.

Vierailija
19/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden henkilöiden kuten poliitikkojen kynnys ottaa Fb-kavereita on matala. Joten se että ovat facebook-kavereita ei todellakaan tarkoita että olisivat tosielämästä tuttuja. Tosin, onhan se Fb-kaveruuskin enemmän kuin mitä Henna tarvitsee häiriköinnin aloittamiseen. Tuksu on varmaan tottunut kaikenlaiseen törkypalautteeseen, mutta Henna taitaa olla silti aika omassa luokassaan. :(

Vierailija
20/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä.

En tiedä, kiusasiko systemaattisesti ketään mutta selkeää häiriökäyttäytymistä oli havaittavissa jo yläasteella. Samaten vainosi opettajaansa/opettajiaan. Blogiinsa on kirjoittanut näistäkin sangen avoimesti.

Jollain sivulla kertoi olleensa koulukiusaaja ennen kuin tuli uskoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan