Miesystävä avautui kavereilleen parhaan ystävänsä kuolemasta, ei minulle
Hänen paras ystävänsä ja serkkunsa menehtyi auto-onnettomuudessa vain 26-vuotiaana. Mies on minulle täysi tuppisuu asiasta. Kuitenkin oli saunaillassa avautunut kavereilleen vaikka osa oli ihan kaukaisempia kavereita, joiden kanssa yleensä puhutaan tyyliin naisista ja pelaamisesta.
Kuulin yhteiseltä kaverilta että hän oli muutaman terävän nautittuaan avautunut kuinka ikävöi ystäväänsä niin että järki lähtee päästä ja muisteli heidän hyviä hetkiään. Miksi hän ei puhu minulle?
Kommentit (8)
Läheiselle ihmiselle ei ole yhtä helppo avautua
No tuohan onkin asia, jolla kannattaa alkaa painostaa...
Oli ehkä tosi kännissä kun kertoi kavereilleen.
Mun exä avautui aina kaikille muille kun minulle. Todella loukkaavaa, mutta eihän sellaisesta oikein voinut suuttua.
Se johtui varmasti siitä, etten olisi nähnyt hänen herkkää puoltaan. Hänellä itsellään oli tapana käyttää minusta tietämiään arkoja asioita minua vastaan, joten ehkä epäili minun tekevän samaa. Olisiko teillä sellaista?
Äitihullun toinen avaus tänään iltapäivällä.
Puhutteko kuitenkin muuten asioista keskenänne, siis henkilökohtaisista asioista? Jos ette niin voi olla, että miehesi kuuluu niihin ihmisiin jotka eivät kaipaa puolisostaan "ystävää", vaan pelkästään arjen jakajan. Ystävien kanssa jaetaan itsestä sitten se syvällisempi puoli jos jaetaan, puolison kanssa harrastetaan seksiä ja hoidetaan lapset.
Monesti on helpompi avautua sellaiselle ketä ei niin hyvin tunne