Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tee mieli olla miellyttävä naisten seurassa, koska he ihastuvat niin helposti

Vierailija
16.08.2016 |

Töissä ja harrastuksissa kulkee lauma lemmenkipeitä naisia perässä, kun käyttäydyn kohteliaasti ja heitän vähän small talkia. Ei huvittaisi ottaa mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, kun tuntuu että heti ollaan lääpällään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kokomus minulla naisena miehistä. Olen vain rento itseni ja jo pokaillaan ja heti seuraavaksi ollaan niin myrtyneitä, jos en ole menossa mukana. Jopa miehen kaverit luulevat, että flirttailen heille, vaikka olen vain pelkästään oma itseni. Todella rasittavaa. Pitää välillä olla tahallisesti ilkeä ja pitää tiukkaa ilmettä, olla hymyilemättä.

Vierailija
2/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jäädä työttömäksi. Sen jälkeen sinua kartetaan kuin ruttoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en mä tahallaan ihastu näin helposti :(

Vierailija
4/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luule itestäs liikoja.

Vierailija
5/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin oma itseni ja yleensä ihmiset viihtyvät seurassani, mutta kukaan ei ole ihastunut vuosikausiin. Johtuu todennäköisesti ylipainostani. M38

Vierailija
6/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, AP kuulostaa aivan vastuttamattomalta. Ehkä hänen pitäsi alkaa vetämään jotain kursseja täällä AV:llakin pyöriville miehille, jotka puolestaaan valittavat sitä, kun naiset eivät noteeraa tai tee aloitteita heitä kohtaan. 

Vierailija
7/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan sama juttu miesten kanssa! Olen lopettanu uusien ystävyyksien luonnin vastakkaista sukupuolta kohtaan, kun _aina_ilman minkäänlaisia flirttailuita yms.. oletetaan että olisin kiinnostunut ja itse menevät rakastumaan. todella rasittavaa..

Vierailija
8/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisman kääntöpuoli, koeta kestää. Ymmärrän sua. t. kerran vastaavaan mieheen ihastunut nainen

Vierailija
9/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa ongelmaa on myös miesten kanssa. Olen miesvaltaisella alalla, ja ainakin töissä haluaisin olla ihmisille mukava ja hymyileväinen. Mutta jos olen, heti se tulkitaan että on flirttiä, ja on suuri uhka että mies ihastuu minuun. Pahimmassa tapauksessa ne eivät edes ilmaise sitä heti, niin että voisi tehdä tilanteen selväksi kieltäytymällä esim. illanviettokutsusta tai muusta ehdotuksesta, vaan haaveilevat yksikseen ja rakastuvat yhä syvemmin, ilman että minä tiedän siitä mitään. Ja sitten aletaan kuvitella että tunnen samoin, ja lopulta on kauhean porun tai suuttumisen paikka, kun käykin ilmi että ei minua kiinnosta.

Vierailija
10/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikkien jollain tavalla miellyttävien ihmisten kirous. Tai siunaus, miten sen ottaa.

Lue tuota terkkujenlähetysketjua, niin pääsee vähän sisälle siihen mielikuvitusmaailmaan joka monien naisten päässä pyörii. Olen aika häkeltynyt miten rohkeasti varsinkin monet naiset tuntuvat kuvittelevan, että joku mies on heihin "rakastunut". Jos siis olet yhtään mukava saati herrasmiesmäinen tai jotenkin flirtti, saat takuulla perääsi lauman naisia, joista jokainen uskoo että olet valmis kuolemaan juuri hänen vuokseen. Säälittää. Näitä yli-itsevarmoja tyyppejä taitaa yhdistää alhainen äo.

Vierailija
11/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sellainen helposti ihastuva tyyppi. Erityisesti yksi talvi kun olin aika yksinäinen ja olin tekemisissä miehen kanssa, joka oli ystävällinen ja hauska, ihastuin syvästi. Sain takkiini ja jälkeen päin ymmärsin, että ihastuminen täytti jotain tyhjiötä elämässäni silloin.

Vierailija
12/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ja harrastuksissa kulkee lauma lemmenkipeitä naisia perässä, kun käyttäydyn kohteliaasti ja heitän vähän small talkia. Ei huvittaisi ottaa mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, kun tuntuu että heti ollaan lääpällään.

Sama ongelma itselläni. Haluaisin naisista kavereita, mutta ihastuvat ja sitten lähtevät, kun en ole kiinnostunut heistä.

Vierailija
13/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille naisille, että sinulle ei ole rahaa. Sen jälkeen olet kuin spitaalinen ja ongelmasi on ratkennut.

Vierailija
14/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Aasiassa ja olen vaalea, sinisilmäinen ja päätä pidempi muita. Arvaa mikä ongelma minulla on täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän